woensdag 10 november 2021

Eindelijk af! Ruilen! en begin gemaakt met de kerstkaarten...


Enige tijd geleden liet ik 2 ecoprint panelen zien ,
die  ik een paar jaar geleden in de zomer maakte...

Eentje hing er al in de kamer, maar de tweede bleef  in de kast liggen... 
In het voorjaar toch maar eens aan begonnen. S'avonds telkens een paar steekjes.
Maar nu toch eindelijk af!



Dit paneel borduurde ik met wat donkerder garen.

Bij dit detail wat beter te zien...


En zo hangen ze nu samen langs elkaar!
Het was een flinke klus,
Ik ben er wel tevreden over....
een goed gevoel, dat een werkstuk af is!


En wat  is nu leuker dan mooie dingen maken en ruilen met een vriendin!

Ik stuurde Conny een explosie boekje ,en ze ging zelf meteen aan de slag...



Met dit fraaie resultaat.
Ze maakte prachtige monoprints die ze er in verwerkte !

Het was vergezeld van een leuk pakketje.


Mooie kaarten , fraaie monoprints , en kleurig vloeipapier,
 Hier kan ik zelf ook nog mee aan de slag , wat zeker gaat gebeuren!
Niets leuker dan post krijgen in deze tijd!



Dit jaar ben ik ook op tijd begonnen met de Kerstkaarten!



Er lagen nog een aantal afgewerkte transfer afdrukken, 
die ik nu bewerkte met bladeren stempels enz.
Goed te gebruiken, voor mijn doel!


De monoprints heb ik verscheurd, en op een stevig papier geplakt.
 
Niets weggooien, maar een aantal vellen zo bewerken...


Met verschillende kleuren transferfolie  bewerkt!

Geeft meteen een chiquer effect.

Daarvan vierkanten gesneden , en er een vouwsel tegen geplakt.
wat ik eens als idee kreeg van Coby, en ook gebruikte voor het explosie boekje...








En zo een flink aantal gemaakt!

Het is een leuk werkje en nog niet helemaal af.

Ook nog een ander idee verwerkt, maar dat is voor een volgend bericht!

6 opmerkingen:

Bianca zei

Mooi, mooi, mooi!
Het ecoprint paneel is prachtig!
Wat mooi allemaal en fijn om te bezig te zijn!

Marjan zei

Wat een ware kunstwerken zijn je beide ecoprint panelen! Schitterend zoals je al die details hebt aangebracht.
Heerlijk om weer met kerstkaarten bezig te zijn;o)

Janny de Roo zei

Een blogje van jou is altijd een feestje en ik kijk er naar uit. Mooie ideeën kwamen weer voorbij.

miekequilt zei

Heerlijk om weer te lezen hoe actief en creatief je steeds bent. Ik vind de borduurwerken prachtig, ze hangen vast heel mooi in je kamer.

els zei

Wat is ook je tweede eco print paneel schitterend geworden. Ze hangen prachtig in je kamer.
Ook je kerstkaarten worden duidelijk werd juweeltjes.

joke zei

Je explosieboek is prachtig! Mag ik de foto in de facebookgroep van de cursus zetten?
Je hebt weer hard gewerkt