woensdag 18 maart 2020

Art sisters boekje , leuke post ,en meer ...


voor de Artbooksisters was het thema voor dit kwartaal  "rond"
En omdat ik nog met encoustic wax bezig was , gebruikte ik  monoprints en 
ronde geschepte papiertjes , die ik nog genoeg had liggen!
nog verder bewerkt met verf en sjablonen .

Afgewerkt met kralen en lintjes aan een grote metalen ring.


21 rondjes de ene kant...


en  de andere kant....




Voor de expositie van het Quiltersgilde, met het thema 
"Ontmoetingen "maakte ik een quilt op een batik lap die ik in 2015 
tijdens een zomercursus bij Els van Baarle maakte.
Ik had gewoon geen idee wat ik moest die die lap, 
tot ineens door een tv programma  alles op zijn plek viel!

Hierbij dus alvast 2 details.


 Het is nu afwachten of hij wordt geselecteerd?



Ondanks de situatie met coronavirus ,
  vallen  er  toch nog leuke dingen in de brievenbus!
Hierboven en onder prachtige collages,  met hoe kan het,
 encoustic wax. van Bianca  maar zij gebruikte kaarsen was!


Ook deze in andere kleuren. Ik ben er blij mee, en zal ze zeker gebruiken.
Dank je wel!


En dan nog deze grappige enveloppe en kaart ,
van natuurlijk Mieke ,
die een prachtige tocht maakte door Nieuw Zeeland met de camper. 
Een knap staaltje.
Kijk even op haar blog!


4 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat leuk om die rondjes zo te maken. En twee keer post , dat is toch leuk.
Zoals je weet houd ik er van om echte post te maken en te sturen.

Marlien zei

Oh die rondjes wat leuk!

Bianca zei

Mooie details van de quilt!
Leuke post is altijd welkom!

mia zei

Jouw quilt ziet er spannend uit, de figuren en de achtergrond combineren mooi. Natuurlijk wordt je uitgenodigd voor de tentoonstelling.

Ik ben best wel een beetje jaloers op het werken wat de Art-Book-Sister maken.

Zorg goed voor jezelf en Gerhard in deze sombere tijd.