vrijdag 1 november 2019

Andere kerstkaarten , leuke post! En meer....






Een poos geleden liet ik wat kerstkaarten zien met geverfde stickers .
Door middel van een plexiglas plaatje en verf.
Nu weer een iets andere verwerking.
Met reliëfpasta en sjablonen. 


Het opbrengen van de pasta en sjablonen was een precies werkje, 
maar toch gelukt! 


Hier een detail waar het wat beter is te zien.De pasta is al jaren oud, 
er zitten glitterspikkels in.


Een serie in het rood...


De onderstaand kaarten liet ik al een poosje geleden zien. 
 goud gelpen en  glitterlijm.



Nu nog allemaal schrijven!





Door met een kaarten ruil mee te doen  met Mieke  
Bracht de post mij een erg leuke enveloppe, 
met een mooie kaart en klein hebbedingetjes! 
 Ze heeft er extra werk van gemaakt. Alleen al de enveloppe is prachtig en dan de kaart... 
Geweldig om te krijgen .Dank je Mieke


Voor een op handen zijnde bijeenkomst maakte ik kleine  notitieboekjes ,
met een monoprint en bladafdruk , versierd met gitjes en wat stiksels.


Ook deze met weer andere afdrukken en monoprints.
Gezellig om tussendoor te maken!


6 opmerkingen:

Bianca zei

De kerstkaarten zijn prachtig!!!
Ook de notitieboekjes zijn erg mooi!
Hard gewerkt Hannie!

mia zei

Jouw creativiteit en energie lijkt geen grenzen te kennen, prachtige kaarten en hebberige boekjes. wat een mooi resultaat.

els zei

Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt. Daar maak je heel wat mensen blij mee. Jouw creativiteit is onuitputtelijk. De reliefpasta geeft het weer een heel andere uitstraling. Ook je boekjes zijn prachtige hebbedingetjes. Geweldig.

miekequilt zei

Wat een mooie kerstkaarten, Hannie. Je stimuleert me om ook eens aan de gang te gaan.
De notitieboekjes zijn ook prachtig. Wat ben je toch een stimulerende vrouw.
Bedankt voor het meedoen met de kaartenruil, ik vond het erg leuk om te regelen.

Marlien zei

Allemaal weer erg mooi

Janny de Roo zei

Ik kan alleen maar beamen wat de andere dames schreven.....een inspiratiebron voor ons allen....!