maandag 20 mei 2019

Monoprints


Nog af en toe doe ik mee met een  ruil van de fantastic fabric groep.
Dit keer is de swap :  maak een monoprint kaart  van 15 x 15 cm.

 Dus eerst maar een aantal afdrukjes  gemaakt ,
met bladeren op de kleine gelmat.
Ze zijn niet allemaal naar mijn zin, maar  van enkele 
kan ik wel een kaart maken...


Met hortensia bladeren en een stempel in de verf 
maakte ik deze.
Met stiksels metallic garen versierd.


Met  hortensiablad  in groentinten en een afstrijkplaatje als extra. 


Ook deze maar dan met hostablad en kevertje.


De (voorlopige)  laatste met kever in  rood en groen.

Alle prints zijn op fijn linnen gemaakt,
 wat weer een heel ander effect geeft dan op poplin.


5 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat prachtig weer allemaal. Wat ben je toch creatief en inspirerend voor ons.

mia zei

Hoe mooi zijn je werkjes toch weer

Janny de Roo zei

Ik vroeg me al af of ze op stof/textiel gedrukt moesten worden of op papier. Jij hebt het met de prachtige voorbeelden al laten zien wat de bedoeling is. Moet maar eens snel beginnen, ofschoon ik het gebruik van verf niet zo zeer in de vingers heb.

els zei

Ik vind ze erg mooi geworden en die kleine kevertjes zijn een leuke aanvulling. Zoals Mieke al zei: je bent een grote inspiratie voor ons.

Bianca zei

Ze zijn heel mooi Hannie. Wat leuk om met bladeren te stempelen