vrijdag 10 mei 2019

dagboekje Mei en mozaik collage


Voor de mei maand een dagboekje
In Mei....
Omdat ik toch met fabric paper bezig was, werd het dit keer
een quiltje met deze techniek.
Ik had nog een vel prachtig vloeipapier liggen dus dit gebruikt om op stof te plakken.
Erbij nog een servet afb. van een meesje .
Verder met stukjes glimmerstof en kant afgewerkt.




Op de blog van Els kwam ik een mooie techniek tegen, en met toestemming 
heb ik die samen met Bianca uitgeprobeerd!

Op vlizofix stukjes stof strijken zo dat ze elkaar niet overlappen .
Dat lapje weer in stukjes knippen en  deze wel overlappend,
 op een mooie bijpassende stof strijken.

zie hieronder 




 Mooie sjablonen opgezocht o.a. op internet,
 en gekocht bij de goedkope winkel.


Een aantal zijn reuze geschikt voor deze techniek 



ook deze van internet.
 en op de lapjes getekend  en de stukjes uitgeknipt.


dit was er een van mij..

Na veel knippen en passen verkregen we leuke resultaten.



ook deze, en was echt een gepriegel!


Deze bladvormen kunnen  misschien voor een dagboekje dienen?




Bianca probeerde ook andere vormen zoals deze heel geslaagd!


en snel als ze is, maakte ze thuis deze en de onderstaande  helemaal af ,
voor een mooie kaart..




Natuurlijk gaan we er nog mee verder , het smaakt naar meer!


13 opmerkingen:

Bianca zei

Het is iedere keer weer een feestje!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Gisteren ze bij jou in het echt gezien. Leuke techniek met mooie resultaten. Nu maar hopen dat die winkel ze ook hier verkoopt.

mia zei

Wat een leuke collages worden het zo, en een vrolijk resultaat, geweldig zoals jullie beiden bezig zijn met allerlei nieuwe mogelijkheden.

Marlien zei

Die vissen!
Prachtig!

Janny de Roo zei

Gave ideeën weer....dank voor de uitleg. Jullie werkjes geven weer inspiratie.

miekequilt zei

Wat zijn ze mooi geworden. Ik vind die bladeren prachtig.

els mommers zei

Wat een mooie resultaten hebben jullie met deze techniek gekregen. Het is inderdaad een gepriegel, maar wel heel erg de moeite waard!

joke zei

Wat een leuke techniek. Je zou het ook andersom kunnen proberen. De vormen van de stencil uit de bovenliggende stof knippen. Dan zie je door de gaten de kleurige stof.

Unknown zei

DR ISIKOLO is terug naar je ex-geliefde, dringend met liefdesspreuk, en is echt de beste spreukspeler met 100% garantie. mijn naam is Kimberly Johnson. ik heb nooit geloofd in liefdespreuken of magie totdat ik contact opnam met deze spreukzwerver genaamd DR ISIKOLO dat zoveel mensen hebben getoetst over online, krachtig is. Mijn partner begon zich te misdragen en affaire te hebben met een onbekende vrouw na de zware en moeilijke tijden en verliet mij. we gingen samen door en mijn leven stond op zijn kop omdat onze relatie al 4 jaar bestaat, ik hield echt van hem. Zijn moeder was tegen mij en hij had geen goedbetaalde baan, dus toen ik deze spell-caster ontmoette, vertelde ik hem wat er gebeurde en legde hem de situatie eerst uit, ik was onbeslist, sceptisch en twijfelachtig, maar ik probeerde het gewoon en na 2 dagen, na te hebben voldaan en alles te hebben verstrekt wat hij nodig had om voor mij te werken, belde mijn man me alleen en kwam hij me verontschuldigen dat alles geregeld was met zijn moeder en familie en hij kreeg een nieuw sollicitatiegesprek, dus we moeten getrouwd, ik geloofde niet dat het zo werkte en het was inderdaad geweldig en ik ben trots om te getuigen en waarderen DR ISIKOLO omdat hij gewoon de beste is die je ooit kunt vinden. je hebt een effectieve en echte spell caster nodig voor elk probleem in je leven, je kunt contact opnemen met DR ISIKOLO via zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com.com of zijn WhatsApp / Viber hem op: +2348133261196.

martinmarisa zei

Ik wil de wereld snel vertellen dat er een echte on-line spell caster is die krachtig en oprecht is. Zijn naam is Dr ozalogbo. Hij heeft me onlangs geholpen mijn relatie met mijn man die me verliet te herenigen. Toen ik contact opnam met Dr ozalogbo, wierp hij een liefdesbetovering voor mij, en mijn man die zei dat hij niets meer met mij te maken heeft, belde me en begon me te smeken terug te komen. hij is nu terug met zoveel liefde en zorg. vandaag ben ik blij jullie allemaal te laten weten dat deze spell caster de krachten heeft om een gebroken relatie terug te herstellen. omdat ik nu blij ben met mijn man. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr ozalogbo ook elk type hulp bieden, zoals genezen van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, spirituele bescherming en nog veel meer. Je kunt hem bereiken via zijn e-mail ozalogboshrine@gmail.com bellen of hem toevoegen op whatsapp met zijn telefoonnummer +2348162562991

Isabella Williams zei

Hallo allemaal, Mijn naam is Isabella Williams uit Londen, Verenigd Koninkrijk, ik ben helemaal opgewonden en ook hier om mijn getuigenis aan de wereld te geven. Allereerst wil ik DR.MASAKO hartelijk bedanken voor het brengen van vreugde en geluk in mijn leven, voor het herstellen van mijn relatie. Ik geloofde nooit in een van deze dingen totdat ik mijn man meer dan een jaar geleden verloor. Toen ik dacht dat alle hoop verloren was, stelde een vriend van mij me voor aan DR.MASAKO, een spreukster, en hij sprak een liefdesbetovering voor mij uit, Nadat hij zijn instructies had opgevolgd, vertelde hij me dat ik mijn man binnen drie dagen na de betovering terug zal krijgen. Vier dagen later belde een vreemd nummer me, ik was geschokt toen ik de stem hoorde, het was mijn man die me al meer dan een jaar niet heeft gebeld, hij smeekte me hem te vergeven voor alles wat hij mij en de kinderen had aangedaan, en zei hij wil terug naar huis komen. DR.MASAKO, eindelijk mijn geluk hersteld. Ik ben hier om te getuigen van de wereld omdat ik een levend getuigenis ben. Heb je een vriend of familie die ziek is? Ben je getrouwd zonder kind? spell, Als je beroemd wilt worden, Politics spell, Protection, Money en Job spell. Hieronder vindt u zijn e-mailadres, neem contact met hem op voor elke situatie waarin u zich bevindt. Ik ben een getuigenis en ik wil dat mensen ook worden gered. neem nu contact met hem op (e-mail: masako.thetempleoflight027@gmail.com) Whats-app +2348137371314

damisaloanfunds zei

Ik maakte veel door, werd bedrogen door mijn man met zijn collega's, hij bracht veel tijd door op het werk. Ik was gefrustreerd en wist niet wat ik moest doen. Totdat ik Dr Damisa tegenkwam die me hielp mijn man te betoveren om voor altijd van me te houden en ik woon nu al 3 jaar met hem samen dankzij Dr Damisa. Neem contact met hem op via WhatsApp + 2349019010998 of e-mail doctordamisa@gmail.com

clara bambi zei

Stacey Solomon Am Clara Bambi uit Schotland. Ik had ernstige relatieproblemen met mijn vriend en het had ertoe geleid dat hij naar het appartement van zijn vriend was verhuisd. Alles werd erger omdat hij regelmatig naar bars en stripclubs ging met zijn vriend, dronken werd en flauwviel. Hij bedreigt me altijd aan de telefoon als ik hem bel vanwege alle slechte adviezen die zijn vriend hem heeft gegeven. Ik hou echt van hem en we waren al 8 jaar aan het daten, wat ons een prachtige dochter opleverde. Ik had ook veel geld verloren aan therapeuten totdat ik aan PRIEST uduebor werd voorgesteld door een vriend die hij hielp om met haar jeugdvriendje te trouwen; dit gaf me het volledige vertrouwen en de kracht om hem terug te krijgen. Ik deed alles wat hij vroeg en na 48 uur belde mijn vriend me en haastte zich terug naar huis, emotioneel veranderde de situatie tussen ons. Hij heeft een baan en stopte met drinken en het houden van irrelevante vrienden. Het is een wonder waarvan ik nooit had gedacht dat het mogelijk was, want ik had alle hoop verloren totdat ik PRIESTER uduebor vond. Daarom beloofde ik mijn getuigenis over het hele universum te delen. Alle dank gaat uit naar PRIEST uduebor voor het buitensporige werk dat hij voor mij heeft gedaan. Hieronder staat het e-mailadres in het geval dat u een hartbreuk ondergaat, en ik verzeker u dat hij, zoals hij het mijne voor mij heeft gedaan, u zeker ook zal helpen. dr.uduebor@gmail.com of WhatsApp hem +2349044159370