donderdag 13 december 2018

kleurige kerstkaarten!


Dit jaar kreeg ik een goed idee voor de kerstkaarten .
 Allerlei stukjes glimmende stof sorteerde ik op kleur.
 Hierboven de bronskleur 
 van een vriendin kreeg ik allerlei transparante lapjes
die ook heel bruikbaar waren .
 Ook wat brusho op papier kon ik goed gebruiken.
De bovenstaande collage is op lutrador geplakt tule erover en gestikt.
 Daarvan stukjes van 10 x 10 cm gesneden.


En zo ziet  het eruit als ze op kaarten zijn geplakt!



Dezelfde opzet met paarse lapjes en materialen. 


Ook een aardig resultaat. 


Een kaart apart !


Met wit en zilver weer een heel ander effect!


zie hierboven..


Blauwe  kleine glimmende stofjes had ik ook een aantal gekregen.
Gecombineerd met allerlei andere blauwe resten .


Mooi lint met engeltjes kwam ook goed van pas!


Hier de groene serie!


 Hiervoor had ik mooi organza lint liggen.


De rode zijn ook echt iets voor kerst!


Ook met lint en glitterstof.
 Alles is ondertussen klaar en verstuurd.
 Het was een leuk werkje voor tussendoor!

7 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een mooie kaarten Hannie. Van ( bijna) niets heb je iets prachtig kerstigs gemaakt.

joke zei

Wat een prachtige kaarten weer.

Marja. zei

heerlijk om zulke kleine projektjes te doen!

mia zei

Ja en ik kreeg een rode kaart, wat leuk om te lezen hoe je ze gemaakt hebt. Idee maar bewaren voor volgend jaar of een jarige.

kunamola zei

De ene is nog mooier dan de andere. Zo verrassend in al die verschillende kleuren. Het zijn echt juweeltjes geworden.

Janny de Roo zei

Leuk dat je van niets weer iets gemaakt hebt, dat is ook mijn idee. Het ruimt tevens weer wat op. Ik wens jullie een gezellige Kerst en de beste wensen voor 2019 toe !

marjostoeckart.blogspot.com zei

Bedankt voor je mooie paarse kaart. Ook hier Fijne Feestdagen.