vrijdag 21 december 2018

Dagboekje, Affo ,en kaartenruil .



Voor de stoffige dagboeken gebruikte ik de restjes van de kerstkaarten.
Ook nog wat kleine elementjes gemaakt van Angelina vezels op een stempel.
De ondergrond is een sneeuwverf lapje van vorig jaar. doorgestikt met metallic garen.
Het werd een abstracte kerstboom!


Bij de fantastic fabric groep hadden we in 2016- 2017
een lapjesruil .
 Elke maand stuurde je een geverfd lapje naar een persoon op de lijst 
en je kreeg er natuurlijk ook een terug.
 Ik koos voor de kleuren turquoise- bruin
 En kreeg prachtige lapjes terug!
 Eindelijk was er dit jaar animo en inspiratie om er iets van te maken.
Het werd deze quilt, met een rand van geverfde stof met thee, soda en ijzersulfaat.

Van een lapje maakte ik een map omslag

Mooi klaar voor het eind van het jaar!




Deze techniek liet ik al eens zien in een eerder bericht.
 nu in het formaat 15 x 15 cm voor de kerstruil van de Fantastic fabric groep
                                              De bovenste is naar Gerda gegaan


 en deze naar Marijke!
 met allerlei glim stofjes en  bedrukte organza een collage gemaakt .



Deze kreeg ik terug van Josette, erg leuk gemaakt!


En deze met sfeerlandschap kwam van Els.
Alles bij elkaar weer een leuke ruil!


3 opmerkingen:

miekequilt zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
miekequilt zei

Wat een prachtige foto’s laat je ons weer zien. Heerlijk, zoveel creativiteit en activiteit.

els zei

Wat ben je weer heerlijk bezig geweest en met zulke mooie resultaten. Heb je de rand van thee, soda en ijzersulfaat gekookt?