zondag 9 september 2018

dagje Deventer quilt exposities





Ook dit jaar weer een mooie expositie van het Q gilde bezocht in Deventer!
 Teveel om ieder werk apart te noemen,
 dus heb ik me beperkt tot details van een aantal  werken en er  collages van gemaakt.



Leuk om  weer  veel bekenden te ontmoeten,  en de laatste expositie 
van Q speciaal te zien .
Ook interessant dat het gilde meer aandacht aan Art quilten gaat schenken!

Natuurlijk  de vele  inzendingen van de jubileum quilts 
op de verschillende locaties bekeken.
Wat een variatie!
Alles bij elkaar weer een feest om te zien.
 Dank aan alle medewerkers die dit weer mogelijk maakten!



Ook deed ik mee met een thema quilt 
Ik verwerkte ecoprints - monoprints -zeefdrukken foto;s op stof-
samengevoegd tot een geheel. Daarover nog ingestikte  vogels.



Enkele details waarbij het handquilten beter is te zien..



En met de jubileum quilts  
 In een eerder bericht daarvan de uitleg.

Nog even de binnenstad in om de leuke winkeltjes in de oude straatjes te bekijken, 
o.a. het borduurparadijs in de Grote Overstraat 
die een grote selectie van handgeverfde garens verkopen zijde en katoen.
                                                Het was weer een fijne dag !

3 opmerkingen:

Marlien zei

Die onderste is echt prachtig

els zei

Wat heerlijk om de collage van Deventer te kunnen bekijken. Er zat weer bijzonder werk tussen lijkt me. Heb ook op Facebook al wat voorbij zien komen. Jouw thema quiltje vind ik prachtig. Weer een echte Hannie.
Fijn dat je zo genoten hebt.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

was zeker een mooie tt in Deventer en leuk om mijn puffins/papegaaiduikers in je collage terug te zien.