zondag 14 februari 2010

Rijswijk tentoonstelling


Gisteren met de trein, naar Rijswijk geweest voor de Patchwork en Quilt dagen. Er waren weer leuke dingen te zien, o.a. De warme wollen Ierse quilts , gezellig om in huis te hebben, met dit winterse weer !

Maar ik ging hoofdzakelijk om de mooie quilts van Hilde te bekijken. Prachtig! Een aantal had ik al eens gezien op andere tentoonstellingen , maar zo bij elkaar : Schitterend!
Ook de tentoonstelling: "Kleuren van een Land" was heel interessant om te zien. En natuurlijk kon ik het niet laten, om wat aankopen te doen, o.a. mooie sjablonen van Stewart Gill, wat basis kleuren procionverf , en een pakketje met mooie materialen in één kleur bij een Hongaarse stand gekocht. Ze hadden de prachtigste geverfde garens en ander materiaal. Maar ik wilde niet teveel uitgeven dus heb ik verder alleen nog wat kleine Japanse kimonolapjes gekocht. En natuurlijk verschillende kennissen gesproken. Heel gezellig!

2 opmerkingen:

Suus zei

Oh leuk Hannie, ik had ook graag willen gaan, maar is niet gelukt.Leuke aankopen heb je gedaan. Heb je mooie foto`s gemaakt van de tentoonstelling?

mia zei

Hallo Hannie, zo te zien heb jij je aardig vermaakt in Rijswijk. De Ierse quilts had ik al eens gezien bij de de Schapekop, echte country quilts. Die sjablonen zien er niet gek uit. Ik kon niet gaan, gelukkig ken ik het werk van Hilde.
groetjes mia