maandag 1 juli 2024

Hobby middag


Op verzoek van vriendin Thea die graag weer eens iets leuk wilde maken ,
begon ik met sjablonen en verf op zwarte lutrador .



Ook deze met andere motieven . 
de lutrador eerst gespoten met acrylverf.
 


uit dit boek had ik al eerder wat mooie dingen gemaakt...



Nu werden het weer doosjes, die ik al eerder maakte..



Omdat mijn zwarte lutrador te dun was, streek ik die met mistyfuse op elkaar
Stevig genoeg voor ons doel.


Op de achterkanten een raster getekend, zoals op de tekening hieronder .



De volgende stap komt in een volgend blogbericht.

Er moeten nog wat  leuke dingen worden gemaakt om te garneren..

Het vergt toch nog wat meer voorbereiding , dan ik in gedachten had!


8 opmerkingen:

Frederika zei

Wat leuk om dit te gebruiken voor doosjes. Ik ben nieuwsgierig naar het vervolg, dat gaat vast weer prachtig worden. Gezellig om samen aan het knutselen te zijn

Frederika zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Janny zei

Ik ben benieuwd hoe de doosjes worden, het ziet er nu al spannend uit.

Marlien zei

Spannend

Josephine zei

Heel gezellig om samen met een vriendin een hobbymiddag te hebben, Hannie, en de eerste
foto's die ik hier zien er al heel erg fraai uit. Moest eerst even kijken op internet
wat Lutrador precies voor materiaal is. Het ziet er aantrekkelijk uit al zou ik niet
weten waar je zoiets kan kopen. Het geeft mooie resultaten. Een heel leuk idee dat
jullie daar doosjes van gaan maken, ben heel benieuwd hoe het eindresultaat er uit
gaat zien. Wacht geduldig af. Succes met de vorderingen!!!

Kitty zei

Het ziet er veelbelovend uit. Ik heb net van de week tyvek gekocht, nu lees ik hier weer over een voor mij nieuw materiaal, lutrador. Eens kijken wat dat dan weer is, hahaha.

Rajani Rehana zei

Beautiful blog

Rajani Rehana zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.