maandag 20 mei 2024

Van alles wat!


Op de blog van Joke ( Zie rechts op mijn blog)
( Tisnietzwartwit) 
kwam een leuk filmpje voorbij NR 10
Ik ben meteen aan de slag gegaan met het maken van  de mapjes!

Van dun karton ( Action) met  verschillende dessins.
 hier de voor en achterkant.
 De flapjes worden naar binnen gevouwen..

Leuk om te maken , je kunt er van alles in bewaren!





Met de oude mapjes vouwblaadjes die ik nog had liggen van de origami,
maakte ik een aantal kaarten.




o.a. deze met wat gaas en foam stukjes die ik laatst maakte ,
werden het best leuke kaarten ...


Ook deze  met extra erop, blaadjes van de vrouwenkalender,
met ook weer wat ornamentjes van papier reliëf, en tyvek fusing. 
Alles uit mijn voorraadje. 


En deze ook met vouwblaadjes , kalenderafbeeldingen en 
een stukje geschept papier en gaas..
Snel resultaat en leuk om te versturen!

Nog extra, leuke post in de brievenbus!

Uit Oostvoorne van Conny


Mooie monoprints en lieve kaart ! 




En een leuke techniek van Bianca.

Fusing van organza op een kleurige ondergrond.
Deden we een hele poos geleden al eens, maar ik was het een beetje uit het oog verloren.

Gezellig om weer eens te proberen!



Nu weer verder met andere dingen...


6 opmerkingen:

Janny zei

Zo heb je weer een mooi stel kaarten om te versturen!

Frederika zei

Het Mapje van "Joke" is leuk geworden. Ik zag het filmpje ook. (Voor op mijn : To do lijstje).
Je hebt wee een mooie voorraad kaarten gemaakt.

Josephine zei

Wat ben je heerlijk ijverig bezig geweest Hannie, de mapjes zien er hee mooi uit,
prachtige dessins en ook de kleurcombinatie vind ik zo mooi.
Wat een fraaie serie kaarten heb je weer gemaakt, zo leuk om te zien hoe je dat allemaal
doet. Altijd fijn zo'n verrassende brievenbus post te ontvangen, een fijne stapel
monoprints, en wat zijn ze mooi allemaal. Hoe de techniek van Bianca precies gemaakt
wordt weet ik niet maar het ziet er wel heel fraai uit, ook de kleuren heel mooi
bij elkaar.

Bianca zei

Wat leuk om de mapjes te maken! Heel mooi! Geeft weer nieuwe mogelijkheden.
De kaarten zijn ook erg mooi geworden! Fijn om zo bezig te blijven!!!

Kitty zei

Wat leuk allemaal, ik weet gewoon niet waar ik kijken moet, haha. De kaart met het roze huis en groene stukje kant vind ik de allermooiste, zó goed gevonden!

els zei

Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest. Erg mooie mapjes en prachtige kaarten. Ook de fusing/ techniek van Bianca vind ik erg mooi. Geen idee hoe dat werkt. Wat leuk trouwens om zo'n verrassend pakketje in de post te krijgen. Daar ga je vast weer iets moois mee maken.