vrijdag 31 mei 2024

10 collages in een boekje.. en mini bedankjes


De 10 collages zijn klaar .
De challenge  die Conny bedacht is jammer genoeg ten einde...
Het was echt fijn om mee te doen!


Ondertussen  leek het me leuk om er een boekje van te maken.



Ik heb ze tegen elkaar geplakt, en er zo een boekje van gemaakt,
 met een mooie monoprint op stevig papier als kaft .



Een mooi stukje tyvek als decoratie ..


Conny heeft intussen al weer iets nieuws bedacht .. 
In september begint een nieuwe challenge.
Ga ik zeker weer aan mee doen!






Het is al weer 7 weken geleden dat Gerhard overleed..
Lijkt nog zo kort...

Maar zoals mijn lieve zus schreef...

Zij die wij liefhebben 
gaan nooit echt weg.
Ze lopen naast ons
Ongehoord en ongezien
Maar altijd daar...





Als bedankje voor de familie, vrienden en kennissen die bij de crematie waren en 
vrienden  die lieve kaarten stuurden lieten we dit aandenken maken . 

Nu, voor alle bloglezers,  zet ik het op mijn blog.

Dank allemaal voor jullie lieve condoleances..




 Bij alle kaartjes die ik verstuurde maakte ik een mini kaartje 
op geschept papier .



Het was fijn om te doen!
 

11 opmerkingen:

Frederika zei

Je hebt er zo een mooi boekje bij. Ik heb ze ook allemaal samen in een boekje. Veel te leuk om zo rond te laten "slingeren".
Wat heb je leuke bedankjes gemaakt. Ziet er mooi uit

Josephine zei

Wat heb je een prachtig boekje voor de 10 collages gemaakt Hannie.
Mooi met de monoprint en de fraaie decoratie van een stukje bewerkt tyvek.
Zelf heb ik alles op A4 formaat gemaakt, dat zou dan wel een flink boekje
worden. Wie weet misschien doe ik dat toch nog wel.

Wat een mooi stukje schreef je lieve zus, en zo is het ook precies.
Altijd om je heen en in je hart. Wat een prachtige extra mini bedank kaartjes
heb je toegevoegd aan de kaarten, kan me goed voorstellen dat het heel fijn
was om daar mee bezig te zijn.

Marlien zei

Dikke lange afstands knuf van mij

els zei

Je zus heeft het prachtig verwoord. Gerhard zal inderdaad altijd dicht bij je blijven staan.
Wat een schitterende bedankjes heb je gemaakt. Kan me ook voorstellen dat het werken daaran een goede remedie is tegen het verdriet en de eenzaamheid.
Ook je boekje is erg mooi geworden.

miekequilt zei

Wat een mooi boekje heb je gemaakt. Toen mijn vader overleed heb ik ook kaarten gemaakt. Het is zo fijn om zo persoonlijk mensen te kunnen bedanken.

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooie woorden van je zus Hannie, zoveel om op terug te kijken en je te herinneren.
De persoonlijke bedankkaarten en het collage boekje zijn erg mooi geworden Hannie.

Janny zei

Je hebt er een mooi boekje van gemaakt, leuk om nog eens door te bladeren, ik ben er ook mee bezig. Ik snap dat het fijn was om aan de kaartjes te werken, ze zien er echt heel mooi uit!

Kitty zei

Je hebt een prachtig boekje gemaakt voor je colleges. Dat tyvek moet ik toch ook eens aanschaffen, de zijdewinkel zit hier in de stad. En dan weer lekker op YouTube naar voorbeeldjes zoeken :)
Voor je man heb je een prachtige herinnering gemaakt, wat een mooi versje heb je gebruikt, ik moest er echt even bij slikken. De kaartjes zijn ook erg mooi, en ik denk ook fijn om zo je verdriet een beetje te verwerken.

Bianca zei

Wat fijn om zulke mooie bedankjes te maken. Heeft een mooi plekje gekregen bij mij.
Een heel goed idee om de collages te bundelen.

Janny de Roo zei

Wat fijn om zo je verdriet te kunnen verwerken.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Tijd gaat maar door. Mooie herinneringen mogen blijven. En ook wij hebben fijne herinneringen aan Gerhard. Bedankt voor je kaartje met werkstukje. Het staat nu in onze kamer.