vrijdag 22 december 2023

Kerstmis en dagboekje dec.


Allereerst wens ik mijn bloglezers hele mooie kerstdagen!

Zoals je ziet staat ook de boom weer, met mijn zelf gehaakte ijskristallen!


De kaartenstandaard zit ook al weer aardig vol!


En het kerststukje wat Gerhards maakte op de dagbesteding
heeft ook een mooi plekje  gekregen..


Tot slot mijn dagboekje voor december...

Al maanden lang zitten we in de regen!
Dus dat werd het thema.

Op een mooi geverfd lapje zette ik een figuur .
van fluweel, die ik vond op internet...
De "regen  "ingestikt met metallic garen in verschillende 
kleurtjes zilver....

 Bij elke lijn brak de draad...

Uiteindelijk toch gelukt!

Het laatste dagboekje van 2023 ....

5 opmerkingen:

Marjan zei

Goede feestdagen en een goed, creatief en gezond 2024!

miekequilt zei

Wat een mooie boom heb je staan. En een mooi stuk van Gerhard. Ik wens je een fijne Kerst met mooie momenten.
Bedankt voor een jaar inspiratie en gezellige blogs. 🎄

Hélène zei

Wat een prachtige boom met ijskristallen voor jullie fijne kerst dagen toegewenst

els zei

Je ijskristallen fonkelen ook dit jaar weer prachtig in jullie boom. Een mooi dagboek quiltje als afsluiting van 2023.
Ik wens je voor 2024 alvast veel creativiteit en gezondheid toen.

Frederika zei

Prachtige kerstversiering. Je regenquilt ziet er ook erg mooi uit.'

Gelukkig nieuw jaar
Frederika