maandag 4 december 2023

Artbooksisters thema "mozaik" en Jasje klaar!

 


Het thema Mozaïek bij de Artbooksisters '
bezorgde me wel wat hoofdbrekens.

Ik besloot om met wat grotere stukjes te werken, 
anders was het een gebed zonder eind..

Hierboven gebruikte ik Japans papier. 


En op de andere kant ,fel gekleurde stukjes.
De verschillende vierkanten lopen in elkaar over..


Zo zie je de harmonica vorm beter.


Net als hier..


De bovenkant een extra mozaik .

Was best een gepuzzel, maar redelijk gelukt!




Ondertussen is ook mijn jasje klaar..
De verschillende stof gecombineerd in de beleggen en zakdelen.

Een handig jasje voor in de auto.


Een bandje achterop en mouw omslagen, van een ruitjes stof.
De voering had ik ook nog liggen. 
Alleen de knopen gekocht!
Weer wat weggewerkt uit de stoffen voorraad. 
Gelukkig ligt er niet zo veel meer!


8 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een prachtig jasje, Hannie. Mooi van kleur en zeker handig, zo’n jasje in de auto.

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooi jasje heb je gemaakt. Dat boekje is leuk geworden

Janny de Roo zei

Een heel mooi en praktisch jasje lijkt mij. Knap om zo'n boekje te maken.

Marlien zei

Ziet er knap ingewikkeld uit

Bianca zei

Mozaïekboekje is mooi geworden, de jas….schitterend!!!

els zei

Geweldig dat boekje, maar wat een gepuzzel moet het zijn geweest. Ongelooflijk knap.
Je jas is een juweeltje geworden. Wat zul je daar veel, terechte, complimenten voor krijgen.

Frederika zei

Wat een leuk boekje . Een hele puzzel zo te zien, maar wat een supermooi resultaat. Ook de jas ziet er super uit.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Een mooie jas , zal je goed staan. Dat boekje lijkt me een hele puzzel maar mooi resultaat. Nig bedankt voor je mooie kaart.