zondag 26 september 2021

Van alles wat !




Om nog even terug te komen, bij een vorige techniek,
 het dagboekje van september. Ik liet het al zien bij de blog van de stoffige dagboeken.
Gemaakt van een proef punchlap ,  die er nog lag, toch maar verwerkt.
 Allerlei chiffons en draden op een ondergrond van evolon.
Met transfer geverfd.
 Als versiering , nog een overgebleven punchbloem!



Wat ook nog lag in de doos met papier en   blanco kaarten: 

 Kaarten met  uitgestanste  motieven. Van tig jaar geleden!
Een middagje besteed met zoeken en combineren. 



hier met monoprint, mooi lint en een organza bloem.


Ook met een monoprint en bloem


Monoprint met lint en verhitte lutrador.



Onlangs heb ik me aangemeld voor de online workshop
boekjes maken, bij Joke Hardenbol
Erg leuk , er zijn boekjes bij die ik graag wilde maken!


Een boekje op en aparte manier gevouwen .

Ik gebruikte er kaftpapier voor wat natuurlijk nog in mijn lade lag!


Voorzijde 


Achterzijde


Alle afbeeldingen komen uit oud tijdschriften,
 Het Brabants Landschap. 


De onderlagen zijn van ecoprints die niet goed zijn gelukt,
maar hiervoor heel geschikt..




Met kleine stempels verfraaid..



Erg leuk om te doen. Heb je ook interesse in deze leuke workshop ,
 Kijk dan op de blog van Joke !


Leuke post!


Een presentjes!
Een aar weken geleden kwam Coby uit Zierikzee even op bezoek.
 En zie wat een fraaie kaarten en lapjes ze voor me meebracht!
Het was een heel gezellige middag!


 Ook erg leuk om te ruilen met Bianca!


 Mooie kaarten in verschillende technieken!

En leuke cadeautjes!


Bianca was naar de middelste molen geweest,  een ( papiermolen)
en bracht een pakje met geschept papier voor me mee.. 
 Heel bruikbaar!


En van  de expositie Paper Art in het Codamuseum 
een leuke catalogus.
Heerlijk om in te kijken!

Alles bij elkaar weer genoeg inspiratie!!!

5 opmerkingen:

Marlien zei

Ik zie weer heel veel moois.
Leuk dat je de workshop van Joke gedaan hebt.

Marjan zei

Mooie combinaties van papier en stof.
Het boekje is een waar kunstwerk!

els zei

Wat een productiviteit weer en allemaal even mooi. Prachtige kaarten en een schitterend boekje. Heerlijk dat je af en toe zo verwend wordt met iets moois. Heel erg verdiend, je inspireert heel veel mensen.

Janny de Roo zei

Prachtig werk van een ieder....stilzitten is geen optie zo te zien. Dank voor het delen.

Bianca zei

Zoveel moois!
Wat leuk!