zondag 19 september 2021

Geknipt!


Een paar jaar geleden bezochten Bianca en ik de beurs 
Paper passion in Tilburg  en kochten o.a deze afdrukken om uit te snijden.

Niet zo eenvoudig maar toch even geprobeerd .
Ik verfde ze met een sponsje en zette ze op en mooi vel papier in een boek.
 Toch was het niet wat we voor ogen hadden.


Nog een afbeelding. Maar nee, Het moest van stof!


  

Bianca had fraai geverfde lapjes liggen ,
 en ik had nog wat geprintte lapjes over met bladeren .



Een aantal ervan heb ik bewerkt .
Vlizo fix erachter, en enkel stukjes eruit knippen .



Mooie glanzende stukjes stof eronder.

Stiksels erbij en het was meer naar mijn zin!



Een collage van wat kaarten op deze manier bewerkt...



Een lapje wat ik  van Bianca kreeg , ook bewerkt 
en versierd met een punchbloem!




Enkele zonneprints bewerkt met brokaat eronder.



En een mooie print met een extra geknipt stuk, en glitterstof eronder.



Nog een kleine map bekleed...



detail...




Werkjes van Bianca





Prachtige sjabloon prints 




Ze maakte er fraaie vrije werkjes van!


Ook mooi deze golvende knipsels uitgeprobeerd op donker vilt.




Nog wat probeersels met dubbele lagen.


Hier is goed het verschil van ondergrond te zien!


Bianca maakt nog wat kaarten met geschept papier ,
 geknipte stof en transfer folie,
wat een mooi effect geeft!



Alles bij elkaar was het een leuk experiment!
 

7 opmerkingen:

els zei

Wat een mooie resultaten heeft deze techniek weer bij jullie allebei opgeleverd. Het ene is nog mooier dan het andere. Wat heerlijk om zo samen bezig te kunnen zijn en er toch allebei een hele eigen draai aan te geven.

miekequilt zei

Wat zijn jullie toch inspirerend. Naar elkaar, maar ook naar ons. Leuk dat je ook altijd zoveel foto's laat zien. Echt weer genieten.

Marjan zei

Heerlijk 'spelen', heerlijk ontdekken tijdens het creatief bezig zijn. De resultaten zien er op de foto's al mooi uit, maar ik kan me voorstellen dat ze in het 'echt' nog mooier zijn (en dan kan er ook met de handen gekeken worden ☺️).

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Weer zo' n mooie samenwerking. Leuk om te zien.

Bianca zei

Het was een heel leuk experiment!
Zowel de map, als de kaarten zijn goed gelukt!

mia zei

Wat een experimentele mensen wonen daar in Brabant, telkens weer worden jullie volgers verrast met bijzondere werken.

joke zei

Inderdaad een leuk experiment met prachtige resultaten.