zondag 18 april 2021

dagboekje april en breien!


Voor de stoffige dagboeken, maakte ik dit werk op een 
prachtige geverfde lap die ik zomaar kreeg van Bianca!

Zoals iedereen kijken de figuren uit ,naar een mooiere toekomst zonder Corona!
Over een poosje  misschien? 



De figuren zijn ingestikt met behulp een sjabloon . 
Maar ook van zwart fluweel.
 en veel kleurig stikwerk rondom .



Van de fraaie lap bleef nog een mooi stukje over voor 2 kaarten.
 De sjablonen had ik ook in het klein !
Ook hier dezelfde bewerking.




Enkele berichten terug liet ik een opzet zien van een sjaaltje.
Koste me wel wat moeite om het af te maken!



 
Nu dus eindelijk af, na veel uithalen en opnieuw beginnen.

Bij dit soort dingen gaat mijn  leeftijd  soms een rol spelen.
 maar nu gelukkig af!

6 opmerkingen:

Marjan zei

Wat doen de silhouetten het goed op de mooie lap!
Je sjaaltje is heel mooi geworden; goed dat je volgehouden hebt👍🏼

Bianca zei

Fijn Hannie dat de sjaal nu klaar is. De aanhouder wint!
De figuren komen super mooi uit!
Wat zal het fijn als corona minder vatbaar is op ons leven.

miekequilt zei

Wat heb je dat mooi gedaan met die figuren op de mooie stof. Een goed idee en ik ga het ook eens proberen. De sjaal is prachtig geworden. Die ga je vast met veel plezier dragen.

els zei

Wat een mooie silhouetten op een kleurrijke achtergrond. Ook je kaarten zijn, zoals gewoonlijk, weer prachtig geworden.
Inderdaad zien we allemaal uit naar een wat betere toekomst, maar we zullen nog even geduld moeten hebben vrees ik.
Wat knap dat je toch hebt doorgezet met je sjaaltje.Je kunt er nu trots op zijn.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Ook al aan het breien. Mooi resultaat. En ook weer speciale quilt.

joke zei

Knap hoor dat sjaaltje en leuk die werken met de sjablonen.