woensdag 19 augustus 2020

Van prints tot een boekje...

                                                                                 


Van de prints met grassen en blad  die Conny en ik op afstand maakten , 
hebben we een boekje samengesteld ..op  zelfgemaakt aquarel papier.!


enkele afdrukken van de bladzijden ...


Enkele prints van Conny  die ik al eerder liet zien maar nu geplakt ,
op een mooie ondergrond van aquarelpapier,
 en voorzien van stempels en teksten



Zo op deze  manier  is het een fraai boekje om te bewaren.


Nog een mooie afbeelding. 
Conny heeft prachtige duidelijk prints gemaakt!


en nog een hele fraaie!






Zo ziet mijn boekje eruit!



Hier samengevoegd met  metalen ringen .


Ik laat nog even de verwerking zien.  Gaatjes erin geponst met de tang,
 en aan weerskanten een verstevigings - ringetje. Kant en klaar te koop bij de Hema!


 
Wat losse afbeeldingen, de teksten komen uit boekjes ,van het longfonds enz .
die ik regelmatig krijg.



Hier zijn  hoofdzakelijk grassen gebruikt.



Deze print is met tuingeranium gemaakt. 
en ook nog over gestempeld met blad.


Zoals deze ...
Alles bij elkaar hebben we een mooi projectje afgewerkt, gewoon ieder thuis!

 Binnenkort ga ik nog verder experimenteren met Bianca maar dan op stof!


6 opmerkingen:

els zei

Wat zijn allebei jullie boekjes mooi geworden zo op dat aquarelpapier.
De afdrukken komen op deze manier prachtig uit.

Marlien zei

Erg mooi!

Bianca zei

Wat komen de prints mooi uit op het aquarel papier!
De boekjes zijn heel mooi geworden!

miekequilt zei

Wat fijn om elkaar, al is het op afstand, te kunnen inspireren. Wat een mooie werkjes weer.

Conny zei

Het werkt inspirerend om samen zo op afstand bezig te zijn!
Dank je wel Hannie

mia zei

Prachtige boekjes zijn het, mooi zo als die prints uitkomen, bijzondere samenwerking