vrijdag 28 augustus 2020

Van alles wat tussendoor!


Het boekje wat ik in vorig bericht liet zien, kreeg ik van Bianca...



Zó bewerkte ik het van binnen.
met foto's van werkjes die ik samen Bianca en Conny  tijdens onze 
bijeenkomsten maakte.. 
 voorzien van tekeningetjes , gedichtjes enz ..


Een bladzijde met transparante werkjes....



Bedrukte pagina 's waar ik op tekende....


Een foto van een collage met ook weer een tekening....


Plattegrond van onze wijk, die in het boekje was gedrukt door Bianca, 
Ik plakte er  foto's in van ons huis  !


Bij een  gedrukt raderblad paste dit zelfgemaakte jasje.
 En zo zette ik ik dit boekje vol met allerlei leuke dingen om nog eens in te kijken!




Natuurlijk maakte ik zelf ook nog een boekje voor vriendin Conny..
Met zelfgemaakt aquarelpapier erin .



Om ze een idee te geven hoe het bewerkt kan worden,
maakte ik wat tekeningetjes en gedichtjes op enkele pagina's...

                                                  
                                                                         

Of zoals hier een foto van een quiltje dat Conny eens maakte.
met tekening.

Ze was er erg blij mee!



Nog een aantal foto's van mijn eerdere werkjes laten afdrukken ,
en verwerkt tot kaarten, die bij mijn familie zeer in trek zijn, als klein cadeautje.



Tot slot de eerste afdrukken  van de prints met grassen en bladeren 
die ik maakte. ingekleurd met 
 derwent potloden , en pen,  ook weer opgeplakt , als kaarten .

 Ik verstuur nog steeds veel post en kaarten dus vandaar , 
heb ik  er nooit genoeg!
 En allerlei kleine dingen zijn nu mooi weggewerkt ...

7 opmerkingen:

Bianca zei

Gewoon geweldig zoals het boekje nu gevuld is!!!
De kaarten zijn prachtig!!!
Heerlijk om zo bezig te zijn.

Marlien zei

Waar haal je toch al die inspiratie vandaan.

miekequilt zei

Wat een enig boekje maakte je. Je fantasie kent geen grenzen en je bent ontzettend inspirerend. Ik vind het altijd heerlijk om je blog te lezen en te bedenken wat en of ik kan maken aan de hand van jouw voorbeelden.
Fijn weekend.

Hélène zei

mooie boekjes met een bijzondere inhoud, tekeningetjes en gedichtjes zijn een geweldige combinatie

Janny de Roo zei

Oef, ik merkte dat ik al even niet op je Blog had gekeken, maar door een berichtje van Bianca werd ik weer met de neus op de feiten gedrukt. Op mijn eigen Blog is al een tijdje geen nieuws verschenen, daar zal ik zeker wat aan gaan doen, want ik heb niet stil gezeten. Facebook is toch gemakkelijker lijkt het dan de Blog. Ook de reacties komen direct. Maar wat hebben jullie weer fijn samengewerkt, Bianca en jij. Leuke kaarten en ook het boekje steelt de show. De kleinste zaken komen voorbij.

els zei

Ongelooflijk hoe je het steeds voor elkaar krijgt om nieuwe ideeën op weer een andere manier te verwerken en daar ook anderen door inspireert. Je creativiteit kent geen eind. Kan me voorstellen dat iedereen steeds blij is met zo'n bijzondere kaart.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Wat veel moois weer.