donderdag 16 juli 2020

Nog meer abstract!


Ook met vriendin Conny deed ik een middagje abstract!
We ruilden de stofjes met de post! 
De boven staande  kaarten  en ATC's  maakte ik van haar geverfde lapjes.


Ook deze maakte ik  van de commerciele stofjes van Conny ,
met toevoeging, van een lapje van mezelf. 




Twee werkjes en atc's  van Conny met mijn geverfde  lapjes.
mooie  composities !



en deze  twee, ook gemaakt door Conny met mijn geverfde stofjes.
  Ook weer  erg leuk gemaakt!



We ruilden natuurlijk ook weer de gemaakte kaarten en ATC's 
 de bovenstaande koos ik uit haar  werkjes.




 En ik kreeg ook nog deze mooie extra kaart van haar!

Op afstand valt niet altijd mee , 
maar met wat extra inzet kwamen we toch tot mooie resultaten!




8 opmerkingen:

miekequilt zei

Tja, die afstand valt niet mee hè. Maar het weerhoudt jullie absoluut niet om iets moois te maken. Je bent echt inspirerend, Hannie.

Bianca zei

De kaarten zijn prachtig!!!
Heerlijk om zo samen te werken!!!

Marlien zei

Wat fijn dat jullie elkaar ook op afstand weten te inspireren.

els zei

En iedere keer is het weer een verrassing. Ook dit keer weer een leuke samenwerking met prachtige resultaten. Je blijft me inspireren Hannie.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Fijn teziendat je nog steeds creatief bezig bent en hopelijk gezond.

mia zei

Met verrassende blik in jouw creativiteit laat je zien hoe jij en anderen op afstand samen werken en telkens weer mooie dingen laat zien

Janny de Roo zei

Ik kan alleen maar zeggen: DOORGAAN !!!, dat inspireert ons allemaal.....!

j zei

Leuk dat je ook op afstand samen kunt werken.