dinsdag 21 januari 2020

voorlopig het laatste naaiwerk! en karaoke


Onze kleinzoon nodigde ons uit voor een karaoke avond  met gebarentaal,
die hij als lid van de groep SH jong mee organiseerde,  en zelf ook meedeed.

Het was een geweldig leuke en gezellige avond.
Super om te zien hoe "gemakkelijk" de jonge mensen ermee overweg kunnen,
 en bijzonder om mee te maken!

 Ik maakte er een dagboekje van . 
op een zelfgeverfde ondergrond met uitgesneden letters en handen.
Muziek noten ingestikt en verder versierd met glitter en stempels.



Van de laatste lap die nog in de kast lag, maakte ik een winterjasje. 
Ik kocht de lap op de markt voor 4 euro!
Vroeger lag de kast vol met lappen waar ik niet aan toe kwam. 
Tegenwoordig koop ik alleen nog maar af en toe een lap stof . 
Die dan ook ( snel ) wordt verwerkt!


5 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Jeetje wie heeft er nu zo'n mooie goedkope jas ? Top hoor, mag je best trots op zijn. Bij het lezen van de aanhef, dacht ik even dat je helemaal gestopt was met leuke dingen maken, maar gelukkig is daar verder geen melding van....Je kaart is weer bijzonder.....!

Marlien zei

Ja ik schrok ook al.

Heb kasten vol lappen en ben een hoop aan het uitzoeken om van de hand te doen.
Maak in de praktijk alleen nog af en toe een kaftan en eens in de tien jaar een winterjas.

miekequilt zei

Ook ik dacht even dat je stopte, maar gelukkig blijf je ons nog inspireren met allerlei moois. Die jas is een plaatje!

els zei

Wat een mooie jas heb je gemaakt. Mijn complimenten. Ook ik schrok even van je aanhef.
Je kareoke werkje is ook weer bijzonder.

Unknown zei

Did you realize there's a 12 word phrase you can speak to your partner... that will trigger deep feelings of love and impulsive attraction to you deep within his heart?

That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, treasure and guard you with all his heart...

=====> 12 Words Will Trigger A Man's Love Instinct

This instinct is so hardwired into a man's genetics that it will make him try better than before to do his best at looking after your relationship.

In fact, fueling this mighty instinct is so mandatory to achieving the best possible relationship with your man that as soon as you send your man one of the "Secret Signals"...

...You'll immediately notice him expose his heart and mind for you in a way he's never expressed before and he will identify you as the only woman in the universe who has ever truly fascinated him.