vrijdag 3 januari 2020

Kerst en meer....


Wat een leuke presentjes kreeg ik ook dit jaar van lieve vrienden en bloggers! 
Zoveel mooie dingen en lekkers . ook mooi versierde bomen en heerlijk eten ,
door onze jongste zoon bereid.
 Ik maakte er een collage van!
Allemaal nog eens dank!


 En dan al deze kerstkaarten ! Zoveel weer en hele mooie ,
vaak nog zelfgemaakt!


En omdat ik bijna jarig ben ook al een stapel fraaie verjaardagskaart.




Toch nog het een en ander gedaan...

Van een klos goudgaren , ook een cadeautje haakte ik tussen de dagen door
nog wat  houders voor twee glazen.



Van de stapel ecoprints die ik afgelopen jaar maakte ,
telkens wat kaarten gemaakt.



Zoals hier met blaadjes van brokaat versierd.


deze met een geprint blaadje.
 ze komen dit jaar ook weer goed van pas.



Maar ondanks de fijne dagen nog een verdrietig bericht .
De man van onze oudste zus is na een korte periode van ziekte ,
de dag na Kerst overleden..... 



6 opmerkingen:

miekequilt zei

Gecondoleerd, Hannie. Zo'n verlies is altijd heftig en ingrijpend. Ik wens jullie heel veel sterkte.

Marlien zei

Veel sterkte!

mia zei

Triest bericht zo na de kerstdagen, veel sterkte.

Maar wat een prachtige stellage met kaarten, bijzonder zoals je ze bewaard. Ook je ecokaarten zien er mooi uit net als je haakwerkje van goudgaren.

Janny de Roo zei

Nooit prettig zo'n overlijden van een dierbare, maar met Kerst extra triest. Sterkte Hannie !

Je mooie kaarten worden weer graag bewonderd op een ander tijdstip !

Hélène zei

van harte gecondoleerd Hannie , lieve groet

els zei

Gecondoleerd Hannie. Inderdaad een triest bericht.

Je ecokaarten vind ik ongelooflijk mooi. Prachtige serie en toch zo divers.