dinsdag 1 oktober 2019

Dagboekje October, en kaarten maken met vriendin.


Samen met vriendin Thea maakten we een dagje kaarten ,
met gespaarde theezakjes, die ik met encausticwax bewerkte en stempelde .
 Ook had ik nog genoeg bewerkt  monoprint papier , 
en spreuken op afgewerkte transfervellen geprint.
Met deze voorraad gingen we aan de slag !
 Hierboven een collage van mijn kaarten .








 Hierboven wat gedetailleerde foto's van mijn werkjes.




 Deze collage met kaarten  van vriendin Thea



 Wat detail foto's van Thea
Een gezellige  regelmatig terugkerende  Doe ochtend ,
met koffie een broodje en leuke resultaten! 





Voor oktober maakte ik dit dagboekje met de mozaik  techniek die ik  al eerder gebruikte,
 en zag bij Els !
 Met toestemming gebruikt!
Verschillende stukjes stof  met vlizofix op een ondergrond gestreken ,
 daarna met sjablonen opgetekend uitgeknipt en weer op de geverfde lap gestreken.
  Versierd met kralen ,borduursteken en nog wat lutrador.

3 opmerkingen:

Bianca zei

Wat hebben jullie hard gewerkt. Prachtig!!!

kunamola zei

Ik sta iedere keer weer verbaasd over je prachtige kaarten en je uitstekende gevoel voor compositie. Heerlijk om zo’n ochtendje samen bezig te kunnen zijn. Leuk dat je “mijn” (nou ja) techniek weer hebt kunnen gebruiken.

Jo Huijsman zei

het zijn kleine wondertjes