donderdag 11 april 2019

Werkjes voor de miniquilt tentoonstelling en de landeninzendingen in Rijswijk!


Tijdens de patchwork beurs die deze dagen in Rijswijk wordt gehouden , 
hangen de quiltjes van de landen inzendingen, 
 waar het quiltersgilde ook aan mee deed.
en waar ik vorig jaar ook een werk voor instuurde.
Het thema was "begrensd "
De quiltjes zijn al op reis door verschillende landen, en nu te zien in Rijswijk!
Mijn werk maakte ik naar een strandfoto van golfbrekers .
Met beschilderde stof en puffpasta.



Het thema van de mini quilts is  is "Lijnen "
Dit werk 50 x" 50 met de titel "Modelijnen"
maakte ik al eens voor de Uitdaging . 
Nu ingestuurd voor de tt in Rijswijk 



Ook dit werk hangt tijdens de tt .
 Ik liet het al eerder zien op de blog....
Lijnen uit de natuur!

Heel veel geborduurd en bewerkt met zeefdruk enz.
Morgen ga ik eens kijken hoe alles hangt, en naar de andere werken!


4 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Ik hoop dat je veel respons krijgt op je werk Hannie.

Bianca zei

Het was een hele mooie tentoontenstelling,
De quilts hangen erg mooi!.

els zei

Wat zijn het weer prachtige werkstukken. Het quiltje voor het thema "begrensd" is echt een juweeltje, hoewel de rest er niet veel voor onder doet. Ik hoop dat je genoten hebt in Rijswijk.

Marlien zei

De brekers vind ik echt prachtig.
Krijg er heimwee van.