donderdag 4 april 2019

middag met Bianca


Vorige week hadden Bianca en ik we weer een hobbymiddag gepland! 
Dit keer werkte Bianca aan een 3 D project. Waar we al eerder aan waren begonnen.


Dit was de lap die ze bewerkte . Van allerlei prachtige bedrukte en geprinte lapjes,
 in een bijzondere kleurstelling.
 De bedoeling was om er een soort vaasobject van te maken, wat uitstekend is gelukt!

Zie de collage hieronder!


Na het vormen heeft ze het geheel nog verfraaid met koorden kralen enz. 


Nog even een close -up .


Prachtig is het geworden toch!
Een bijzonder sierobject!



Thuis maakte ze nog een aantal kaarten ,
van resten breakdown stof en andere attributen!


 En wat denk je van deze mozaik werkjes
 De techniek zag ze op de blog van Els!
Met toestemming !


Voor de tuin maakte Bianca een heel groot canvas doek ,
met allerlei stempel werk , zeefdruk enz. 
naar een idee van  Luan Kessi


Nog wat minilandschapjes van de poetsdoeken!



Zelf ben ik dit keer niet ver gekomen ,omdat ik mijn opzet niet mooi vond. 
Wel even wat ecoprints met sjablonen bewerkt, dus daar over een poosje 
meer van!
Alles bij elkaar was het weer een super middag!



9 opmerkingen:

miekequilt zei

Bianca is super creatief. En het is geweldig wat ze maakt. Jouw werk krijgen we vast ook wel eens te zien.

Bianca zei

Het is zo ontzettend leuk om samen te werken!

Anoniem zei

Heb al. Aak gezegd dat wij een groot talent in ons midden hebben!👍🏻
Gr
Jacqueline

Marlien zei

Dat tuindoek is echt prachtig!

els zei

Bianca is erg productief geweest, met erg mooie resultaten. Jou kennende komt er binnenkort vanzelf weer van alles moois uit je handen. Je bent misschien wel te kritisch op je eigen werk, je maakt immers prachtige dingen.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Heerlijk zo samen werken. Geniet er van.

mia zei

Mag ik weer op de PC na mijn oogoperatie en dan zie ik prachtig en creatief werk van Bianca. Wat een gevoel voor kleur en vorm. Wat een leuke middag hebben jullie gehad.

joke zei

Het vaasobject van Bianca is mooi geworden. Gezellig om zo samen te werken.
Groet, Joke

Hélène zei

wat ziet er dat goed uit , leuk Bianca om jou eens te zien , fantastisch werk