vrijdag 8 maart 2019

nachtelijke schaduw


Voor  De Uitdaging was het thema dit keer "Schaduw"
een thema waar ik best wat moeite mee had! 
 Het idee wat ik in mijn hoofd had kwam er niet helemaal uit zoals ik wilde.

Maar als fan van thrillers, films en boeken , ben ik toch maar  aan de slag gegaan!

Ik had nog een "enge"foto in mijn map die ik printte op katoen ,
en er een bedrukte organza overheen zette.
Ook nog een transfer van bos afbeelding . 
Nog te kaal vond ik, dus er wat ramen op gezet, met verf en sjablonen. 


Wat spinnenwebben.erbij, en het werd al wat beter...
Dus alle afbeeldingen machinaal gequilt.


Verder nog wat tule "mistslierten" erbij , en het hele werk
 met de hand gequilt...

Samen met andere thema's is het te zien tijdens onze expositie 
bij  het Weerribben festival. in Oldemarkt 

7 opmerkingen:

Hélène zei

spannend vooral die handen heel knap gedaan

miekequilt zei

Ik vind het prachtig en eng. Mooi gedaan, Hannie.

Bianca zei

Heel erg mooi, de achtergrond is ook zo spannnd!

Marlien zei

Erg goed gelukt

els zei

Ondanks het feit dat je er in eerste instantie wat moeite mee had is er toch weer iets heel bijzonders en moois uit te voorschijn gekomen, Knap hoor.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Ooit had je al een quilt met het crime logo van een Nederlandse tvzender. Nu dus "enge" schaduw. Weer in jouw stijl bewerkt.

Janny de Roo zei

Knap gedaan ....ofschoon ik niet van crimi's houd......Je Kopfoto vind ik weer geweldig, dat wel !