dinsdag 12 februari 2019

ATC's ruilen!






Even geleden bedacht Mieke  voor de tweede keer een ATC ruil!
(neem even een kijkje op haar blog!)
 Waar ik met mijn 3 laatste ATC's aan mee deed. 
Hierboven de kaartjes die ik terug kreeg. Eentje extra!
Linksboven van Margriet
Rechts boven van Ferrara
linksonder van Simone 
rechtsonder van Mieke 
met nog een mooie kaart erbij van Mieke!


Al in 2010 begon ik met ruilen van de kaartjes ,
soms met enige jaren ertussen.
Nu 3 volle mappen ! 


Een kijkje op de inhoud.... Er is nog plaats voor enkele kaartjes!




Dit was mijn bijdrage aan de ruil dit keer. 
Mieke heel hartelijk dank, het was weer een erg leuke ruil!


4 opmerkingen:

mia zei

Leuke enveloppen zijn het toch, ook ik kreeg van die juweeltjes. En nog eens nou graag het prikkelt wel om zo klein te werken.

Janny de Roo zei

klein werken is altijd leuk, alleen je moet het wel weer opbergen.....! Jij hebt er gelukkig wel weer de mappen voor.....leuk !

Bianca zei

Dat is een leuke ruil!

miekequilt zei

Het was leuk om te organiseren en ik was onder de indruk van al die mooie kaartjes. Ik ga het vast nog eens organiseren, ik heb nog wat lege mappen, dus ik kan die kaartjes wel kwijt.
Fijne zondag nog.