maandag 2 juli 2018

fantastic fabric dag en ruil kaarten!


Afgelopen donderdag was de Fantastic fabric dag  ,
zoals altijd in Leiden bij het LTC. 
Dit keer  inplaats van October nu vroeger.
Het weer is dan beter als in de Herfst. 
 Maar wat een pech, de bussen staakten!
 Dus Gerhard bracht me naar het station.
 De treinreis ging voorspoedig, maar ook daar geen bussen !
 Omdat het drie kwartier lopen is, naar het LTC,
 nam ik voor het eerst van mijn leven een taxi!
Trees en Els hadden voor ons enkele  technieken voorbereid . 
Zie bovenstaande collage.
Heel leuk om er thuis mee te experimenteren.
En natuurlijk werden er weer mooie werkjes getoond!
Dank je dames!




Ook bij de fantastic- fabric was er  afgelopen maand een ruil,
 met geborduurde bladeren.
Viel nog niet mee...
 De bovenstaande kaart kreeg ik van Gerda . Heel intensief geborduurd!



Dit was mijn bijdrage aan de ruil. 
Wat eenvoudiger  op een stukje lutrador en geprintte ondergrond.
Hij was bestemd voor Astrid.
 Weer eens heel anders dan op stof borduren!

3 opmerkingen:

els zei

Gezellig zo'n Fabric fiber dag. De techniek met het touwtje heb ik ook al een keertje gedaan. Geeft verrassende resultaten. De kaarten met de geborduurde bladeren zijn erg mooi geworden.

Janny de Roo zei

Fijn dat jullie zo'n geslaagde dag hadden ook al was het met reisobstakels......De truc met het touwtje was een paar week geleden ook op Facebook te zien en ik heb het ook uitgeprobeerd. Leuk om te doen. Alles hangt samen met trucks en tricks. De bladerkaarten die je toont zijn erg mooi. Daar kon ik niet zoveel mee.

Frederika zei

Wat leuk die borduurwerkjes op bladeren. Ziet er prachtig uit