zondag 29 juli 2018

Nog veel meer papier!!!



Bij papier hoort natuurlijk ook de papier biënnale in Rijswijk,
 die om de twee jaar wordt gehouden. Een waar feest in papier!



Allerlei prachtige objecten zijn er   te zien. Ik heb geen namen erbij ,
die staan  op de site.
Maar het is een aanrader om er heen te gaan! 
Nog de hele zomer tot begin oct. te zien!


 Van Conny kreeg ik een schattig klein boekje met  monoprint experimentjes .
Een verrassing met de post!


Het zijn stuk voor stuk mooie afdrukjes!


Erbij nog een klein experimentje met monoprint en breed transparant plakband.
Heb ik nog nooit gedaan met plakband , maar ga dit zeker  proberen!




Vriendin Thea maakte komt regelmatig hier om te hobbyen, en die keer maakten 
we kaarten met bewerkte theezakjes.




De mijne liet ik al eens zien, dus hier haar collectie!
Ze gebruikte er gedroogde bladeren bij, wat weer een aparte toevoeging is...

Voorlopig weer even klaar met papier!



5 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een kunstwerkjes weer. En wat een mooie verrassing met de post.

Anna zei

bedankt voor de prachtige tentoonstellingsfoto's...ik vind het wonderbaarlijk wat er met zoiets kwetsbaars als papier gemaakt wordt.
Over de gelli plate en tape zijn heel duidelijke filmpjes op youtube te vinden. Zelf heb ik het geleerd via deze: https://www.youtube.com/watch?v=n91pbHLkFjw.
Uberhaubt erg leuk om met de plate te werken.

Hartelijke groet,
Anna

mia zei

Die papier Biënnale lijkt me heel inspirerend om te zien dank je wel voor de foto's, ook de andere kunstwerken zien er weer betoverend uit, wat grappig om met plakband zulke items te maken.

steekplus zei

Als je met tape werkt is het leuk om sommige stukken zonder verf te laten. Dan kun je na afloop van het printproces glitter op de kale plekken strooien

els zei

Uit jouw mooie foto's blijkt wat een prachtige tentoonstelling de papier Biënnale weer is geweest. Een feest voor het oog en zo ongelooflijk knap wat er met het medium papier bereikt wordt.
Leuke boekjes heb je gekregen en ook de kaarten van je vriendin zijn mooi en origineel.
Ik kan gisteren niet reageren. Hoop dat het nu wel lukt.