vrijdag 12 januari 2018

Alfabetruil klaar!



Ruim twee jaar geleden zijn we gestart met de alfabet swap bij de fantastic fabric groep.
Elke maand een kaart met de interpretatie van een letter .
Soms had ik meteen een idee, maar soms ook wel lastig om een leuk onderwerp te vinden.
Op de bovenste foto van links naar rechts, A tot en met O


Hierboven de P tot en met Z
Ik heb geprobeerd, om steeds een andere techniek toe te passen..
Vaak wel met applicatie erbij.
Ik ben best tevreden, met mijn maaksels!
Ze zijn dan ook door de verschillende deelnemers goed ontvangen.



Deze kaarten kreeg ik terug van weer andere deelnemers.
Ook heel fraaie werkjes!


Net als deze hierboven, met steeds verschillende mooie technieken!




Natuurlijk moeten deze kleine kunstwerkjes een beetje gezellig worden opgeborgen, dus maakte ik er een doos voor, met breakdownprint bekleed ,en met letters gesjabloneerd.


Het is een doos die ook open gezet kan worden,
  zodat het een soort etalage doos wordt .

Het deksel heeft een mooie gebogen vorm, die precies in elkaar past,wat hier duidelijker is te zien.
Alles bij elkaar een langdurige ruil, maar met bijzonder resultaat!


Op naar de volgende swap. maar even niet zo'n langdurige?


5 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een leuke ruil. En wat heb je een prachtig opbergdoosje gemaakt. Echt heel leuk.

Marlien zei

Qwat leuk om ze zo allemaal bij elkaar te zien.

mia zei

Al je kleine bijzondere kunstwerkjes zo in de collage, ziet er prachtig uit. En wat een leuke doos.

Marja. zei

geweldig, zeker bewaren, misschien in die doos?

Gus en Juul zei

Wat leuk om al die mooie kaarten zo bij elkaar te zien.