zondag 22 oktober 2017

alfabetruil en storm , wind en regen!



Het alfabet loopt op zijn eind...Alweer bij  de letter W beland.
Ik maakte deze wekker van geverfde en gezeefdrukte stof, en appliceerde 
er een fantasiewekker op.
Hij is gestuurd naar Els.



Dit  Wollig  punch werkje kreeg ik van Marijke.
Heel fraaie Herfstkleuren!



Ook deed ik mee met het thema wind storm en regen.
Een boze onweerswolk maakte ik op zijden brokaat met bliksem en regen!
Hij ging naar Trees.


Deze orkaan kreeg ik van Olga.
Gelukkig heeft hij geen schade aangericht! 
Een mooie moderne weergave! 

De volgende letter geeft wat meer hoofdbrekens.
Een X! 
Ik heb al wat in gedachten....


Maar ondertussen ook begonnen met de kerstkaarten...


Van de grote voorraad monoprint vellen maakte ik de bovenstaande kaarten.
Gescheurd en geplakt, met teksten die ik op afgewerkte transfervellen printte.
Weer eens wat anders.

Nu nog een groot aantal maken!

7 opmerkingen:

mia zei

wat een leuke kaarten zijn het, zowel van Fan.fab als die jij gemaakt hebt van die vellen

Marlien zei

Ik dacht even dat je x voor storm en regen moest zijn.😉
Leuk al die themas iedere keer.

Janny de Roo zei

Mooie kerstkaarten Hannie, jij schijnt er geen moeite mee te hebben om ieder jaar weer iets nieuws te verzinnen. Ook je FF kaarten mogen er zijn. De X geeft inderdaad wat meer hoofdbrekend werk. Ben erg benieuwd wat iedereen daar van maakt.

els zei

Wat heb je weer een creatief idee en uitwerking voor je kerstkaarten. Ook de andere kaarten zijn weer mooi en origineel. Wat heb je toch een talent. Even een vraagje: ik heb voor een volgend projektje druppels nodig en ben al tijden aan het oefenen en zoeken. Waar heb jij je druppels van gemaakt?

Anoniem zei

Wat leuk ,die werkjes van storm en wind.
Ook de kerstkaarten zijn weer heel mooi.
Super weer !
Groetjes, Wies

joke zei

Mooie kerstkaarten weer. En je bent wel weer heel erg op tijd ;-)

Frederika zei

Elke keer zijn de letters weer even leuk. Het is een superleuk project om te doen lijkt me.