maandag 25 september 2017

Fibermaildag Leiden


Gedroogd fabric papier !

Vorige week dinsdag reisde ik bepakt en bezakt met de trein naar Leiden waar de bijeenkomst was van de fantastic fabricgroep . Ik zou daar die dag een workshop geven.
fabric paper met zijdepapier.
De treinreis ging voorspoedig dus in 3 uur was bij het LTC
waar de koffie voor me werd gehaald!


Jammer genoeg waren vanwege de mist in het zuiden enkele personen niet aanwezig.  Maar snel de tafels klaargezet! ( Met dank voor de foto die ik van Mia's blog pikte!) 


Hier wat bespoten vellen zijdepapier.


Ik had wat kant en klare voorbeelden meegenomen zoals deze boekomslagen .


en een mooie kaart ...
De dames hebben hun best gedaan De resultaten krijg ik nog te zien!


Ook elk jaar een pakketjesruil. 
Ik kreeg een gezellig samengesteld pakje met materiaal dat perfect bij elkaar paste!  


En natuurlijk maakte ik er thuis meteen een mooie mapomslag van! 
Ook de terugreis ging voorspoedig, in  nog geen drie uur was ik weer thuis!
met dank aan Trees en Tonny voor de organisatie..

Volgend jaar weer?

4 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Dat het erg leuk was en gezellig heb ik al een aantal keren voorbij zien komen. Dit van anderen en jouw mening is eveneens van dien aard. Prachtig toch, ik zou alleen wel willen dat het niet altijd in Leiden gehouden wordt, maar voor mij wat dichterbij. Misschien ooit nog eens....

Joke Hardenbol zei

Mooie boekomslagen had je als voorbeeld. Maar bespoten zijdepapier, wat moet ik me daar bij voorstellen? Waar bespuit je het mee?

mia zei

Het was inderdaad een heerlijk dagje F.F.

Frederika zei

Ziet er gezellig uit. Altijd leuk om nieuwe technieken te leren.