maandag 17 juli 2017

Zomermarkt!


Al eerder schreef ik op de blog dat ik meedeed met een zomermarkt in Mierlo . 
Afgelopen Zaterdag was het zover.
Gelukkig waren de weergoden ons goed gezind. De hele dag droog!
                                    Samen met mijn man heb ik de kraam ingericht.



We hadden een mooie plek rondom de kerk . 
De hele dag druk met kijkers en vooral leuk dat er veel bekenden kwamen! 

Als blikvangers  had ik mijn Groote Peel serie meegenomen, en wat kleurige quilts.
Ook kleine lijstjes met collages.



Voor deze markt had ik nog wat mappen gemaakt , van parfait  geverfde stof, met collages.


Ook deze ging mee .



Een achterkant


En ook hier een bewerkte achterkant

 De mappen van fabric paper liet ik al eens zien.
 Twee zijn er verkocht, en een groot aantal  fotokaarten . De handgemaakte kaarten gingen wat minder...

Zelfs nog een workshopje  in de kraam gegeven!

 Ik had wat pakketjes met gepunchte wol landschapjes meegenomen,  die versierd konden worden en een lijstje erom.

Het werd een leuk resultaat!


Alles bij elkaar was het een leuke dag
. De organisatie was goed, er waren wat kleine muziek gezelschappen die rondkwamen .

  Ook werd ik gevraagd voor een markt in  een ander dorp in,oktober. 
. Nog even over nadenken?

5 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Ook niet veel verkocht Hannie...? Aan jouw werkjes kan het niet gelegen hebben. Je hebt vast wel veel belangstelling gehad met dit werk....!

miekequilt zei

Ik had gedacht dat je wel uitverkocht zou zijn. Maar dat liep jammer genoeg anders. Als ik geweest was, had je zeker meer verkocht want ik vind je werk prachtig. Gelukkig heb je wel een zonnige en leuke dag gehad.

Frederika zei

Je had prachtig werk mee, daar lag het beslist niet aan. Het is altijd afwachten met markten nietwaar ?

Unknown zei

En natuurlijk ga je naar de creatieve markt in Gerwen op 8 oktober. Gezellig!
(En wij zouden daar als organisator heel blij mee zijn! 😊

Marlien zei

Nu dacht ik toch echt dat je voor dit soort markten alleen in het noorden des lands terecht kon.

Waar kan ik een agenda voor dergelijke markten vinden?
Vind het altijd leuk voor een uitje