maandag 22 mei 2017

Leuke dingen!




Twee keer per jaar komen Conny, mijn vriendin en ik bij elkaar om allerlei technieken uit te proberen en adviezen uit te wisselen.
 Dit jaar doet ze weer mee met de kunstwerkroute in haar woonplaats . Ze toont de werkjes die ze maakte . Kleine quilts, kaarten , lijstjes en canvasjes.
Hieronder toon ik wat van haar werk, wat te zien is tijdens




Dit fraaie werk is met geverfde stof, monoprints en foto's die op op organza zijn overgebracht.
Wat kleine versieringen met gaas en dergelijke.
Fraai om te zien !



Een klein werkje met de zigzag techniek 


Een prachtige collage die ze al eerder maakte  maar nog steeds heel boeiend.



Een mini canvasje met modelingpasta en inchie 


Nog een quiltje wat ook tijdens de route is te zien .
Op een ecoprint met fraaie monoprints.


Nog een minilijstje met fabricpaper dat ze hier maakte met aquacolor.


Tot slot, de parfait geverfde lapjes die we hier maakten enkele weken geleden.  die misschien ook te zien zijn?

Alles bij elkaar zijn er veel fraaie werkjes te zien tijdens de atelier dagen
 in Oostvoorne 
Als het me lukt ga ik zeker een kijkje nemen in het gemeentehuis  waar ze exposeert.
Voor wie in de buurt woont, een aanrader!

4 opmerkingen:

miekequilt zei

Volgens mij moet je naar Westvoorne. De werkjes zijn prachtig !

Janny de Roo zei

Zo te zien belooft dat een hele mooie tentoonstelling te worden.

els zei

Inderdaad heel mooi werk en de moeite van het bekijken (en kopen) meer dan waard lijkt me.

Marlien zei

Erg mooi!
Vooral dat zigzagwerkje