maandag 27 maart 2017

Steekspel!



Afgelopen Vrijdag bracht ik mijn werkstuk voor de expositie naar Hardinxveld Giessendam , waar nog een aantal andere werken werden gebracht. In totaal ruim 90.

Aanstaande Zaterdag 1 April  wordt de tentoonstelling geopend.
, door Cherilyn Martin
Het is een mooie locatie het museum is natuurlijk ook te bezichtigen .


Ik laat toch ook even een afbeelding zien van van mijn werk. Het is geborduurd op lutrador die met transferverf is afgestreken. Daardoor vervormde de lutrador wat een apart effect geeft.

Daarna op een lijst geplakt die omkleed heb met lood dat ook weer is geverfd door middel van plastic kant, en trapsuutjies verf.


Nog een detail van het borduurwerk.
Allerlei garen zijn gebruikt .

De expositie is nog te bezichtigen tot 10 Juni.

7 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Hallo Hannie succes met de tentoonstelling en wat is dit mooi

Janny de Roo zei

wow....wat mooi Hannie. Daar zul je vast veel succes mee oogsten.

janneke zei

Bijzonder werk! Dat wordt vast een bijzondere expositie!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Wat mooi. En dan met het lood.

els zei

Wat een prachtig werk Hannie. Heel bijzonder met dat lood. Lijkt me een schitterende expositie. Succes.

Margeeth zei

Mooi Hannie. Heel leuk dat de Koperen Knop deze expo heeft, ik ga natuurlijk zeker kijken, is nog vlakbij mij ook.

Jo Huijsman zei

Prachtig Hannie, borduren geeft toch wel een extra mooi accent.