vrijdag 6 juni 2014

Mooie post, en een bijzondere expositie !

 
Enkele weken geleden liet ik zien dat ik met vriendin  Conny hier  bij mij thuis, papier schepte dat ze thuis verwerkte tot kaarten,. Ze stuurde me er een toe zie hierboven, mooi gelukt met geverfde lutrador en wat versiering.
 
 
 
Van haar kreeg ik een uitleg voor een scrimkaart. En samen zijn we tot de ontdekking gekomen, dat het mooier is om voorgeverfde scrim te gebruiken. De kleuren zijn intenser en er valt minder weg van de onderliggende bewerking. De kaart hierboven heeft ze voor mij gemaakt!
Iets om te onthouden !
 
 
 
Tijdens de bijeenkomst van De Uitdaging  hier bij, had ik een workshop voorbereid. Ook met geschept papier en lutrador.
Van José kreeg ik deze kaart die ze thuis maakte met de materialen uit het pakketje .
Wat is het leuk om al deze post te krijgen!
 
 
 
 Ook wil ik een expositie onder de aandacht brengen, in het kerkje van Persingen .
Van Cherilyn Martin en Mieke Wille.
Allebei de kunstenaars tonen  prachtige werken van papier en textiel.
Twee weekenden te bekijken, zie de bovenstaande flyer.
 Ik ben zeker van plan om te gaan!

5 opmerkingen:

Frederika zei

Wat een leuke post. Het zijn kleine kunstwerkjes.

Saskia zei

Lijkt me een hele leuke expositie, helaas, geen tijd.

Anoniem zei

Mooie kaarten en ja, ik ga ook! :-)

els zei

Wat een mooie kaarten. Dat is inderdaad steeds weer verrassende post.

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend werk, en zo wil je wel kaarten ontvangen, want een kunstwerkjes
groetjes uit Zweden