donderdag 26 juni 2014

Map voor de bookpages.

 
Een poos geleden alweer deed ik mee met de bookpage ruil bij de fibermailgroep.
7 mini quiltjes werden het, van  20 x 20 cm .
 
Maar al deze quiltjes lagen nog in de kast. Daar moest dus nog een map om. Een klaar gekochte map (Action, € 0,99 ) sneed ik af tot het juiste formaat. en bekleedde die met een mooi lapje . Met wat zeefdrukjes en resten stof maakte  ik bovenstaande hoes ( De voorkant)
 
 
Ook de achterkant kreeg zeefdrukken en veel stikwerk.
 
 
De binnenkant beplakt met gemarmerd papier, ( ook uit mijn voorraad)


 
Zo kwam de map er uit te zien.
 
 
Nog een keer alle bookpages die ik kreeg!
 
 
En tot slot een collage van de pagina's die ik maakte en verstuurde.
 

9 opmerkingen:

Janny de Roo zei

en zo prachtig doorgequilt.... Toch een kunst op zich !

Frederika zei

Dat wordt een prachtjasje voor deze mooie verzameling

Anoniem zei

Wat een mooie hoes om de map, je bracht me op een idee!
mooi nu alle bookpage in de map.
gr. Gerrie

Nienke zei

Wat mooi weer Hannie. Blijft ook een leuke uitwisseling zo!

mia zei

En je kast wordt zo vrolijk van al die beklede mappen, ook deze ziet er weer top uit.

Anita zei

Wat een mooie map heb je gemaakt,jammer genoeg kan iknog steeds niet verder, mis nog een bookpage.
Maar kan wel alvast een map gaan maken.

janneke zei

Mappen maken blijft leuk! Weer zo'n mooi exemplaar!

Jo Huijsman zei

Een prachtige map voor mooie bladzijden.

Saskia zei

Je map is mooi geworden !