zondag 16 maart 2014

Nog een boekje erbij. voor thema Egypte.


Enige tijd geleden maakte voor de groep Doezzels  een doosje voor het thema Egypte.
Helaas had ik geen tijd om er iets in te maken. Maar nu heeft Joke een tt georganiseerd in een boekenzaak in Gorinchem. Dus maar weer aan de slag, want een leeg doosje kan ook niet!


Ik beschilderde een aantal velletjes lutrador en maakte de voorkant van het boekje van een dikkere kwaliteit die mooie structuren geeft bij verhitting . Hierop een stukje linnen en een afbeelding van spijkerschrift  op zijdepapier geprint.








Alle bladzijden ook voorzien van geprinte afbeeldingen en stempels van een scarabee die ik maakte van foamplaat.


Hier de achterkant en tot slot afgewerkt meet een koordje en kralen.

11 opmerkingen:

Tonny zei

Wat prachtig, Hannie! Weer heel bijzonder werk van jou. Je moet een Etsy shop beginnen.

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Dit ziet er ook weer heel mooi uit.

els zei

Hannie dit is alweer een juweeltje. Ik vind het PRACHTIG.

Johanna Zweden zei

O wat is dit mooi Hannie, wat een kunstwerk
Fijne zondag groetjes uit Zweden

Frederika zei

Nou je hebt er in een behoorlijk tempo een prachtig exemplaar gemaakt.

Ineke zei

Dat heb je weer prachtig voor elkaar.

Nienke zei

Bijzonder mooi op dat antieke papier!

Marja. zei

wat een juweeltje, zo mooi!

Anoniem zei

Han wat is het weer allemaal mooi wat ik zie.

Echt super hoor. Grt. Riet.

Anoniem zei

Wat mooi weer !
Je hebt er heel wat werk van gemaakt,met al die Egyptische afbeeldingen.
Heel bijzonder.
Groetjes,
Wies

JennyPennyPoppy zei

Gorgeous work!