dinsdag 11 maart 2014

Bijna zover!


Bijna is het zover, nog enkele weken en onze expositie gaat van start in het kerkje  van Middelbeers ( bij Oirschot ) in Brabant.
Een pracht locatie waar 6 leden van de groep A-Texere hun werken tonen. Elk op hun eigen wijze hebben de leden gebruik gemaakt van de verschillende technieken en materialen, om zo een mooie tentoonstelling te laten zien. In het weekend van 29 en 30 Maart is het zover. 

Een bericht zonder foto's is niet zo gezellig, dus daarom  alleen wat  wat kleine werkjes die ook te zien zijn: Enkele  vrije borduurtjes in een passe-partout. 



Met knoopjes steek, en fantasie steken.




Met lint mooie draden en vrije steken.


Met verschillende garens en organza opgenaaid.
Het grotere werk zal ik hier niet tonen, maar we hebben met zijn allen een mooie collectie  werken!


Nog een detail van een 3D werk in de stijl van Hundertwasser.

 Misschien tot ziens in Middelbeers?

De openingstijden zijn : Za, van 13.00u tot 17.00 uur
Zo van 11 uur tot 15 uur.

De entree is uitsluitend voor onderhoud van het kerkje , en bedraagt € 1,70 



14 opmerkingen:

Ankie zei

Prachtig werk Hannie, woon iets te ver weg om te komen kijken

Anoniem zei

O wat een schitterend werk allemaal
Wat jammer dat ik dit mis loop
Veel succes Joke uit Zweden

els zei

Deze kleine werkjes smaken naar meer. Ik kom zeker kijken en zie er naar uit.

Anoniem zei

Ja hoor!

Frederika zei

Klein, maar fijn is hier wel helemaal van toepassing. Dat gaat vast een feest worden om naar al dat moois te kijken

Janny de Roo zei

Hoe je het ook maakt, doet of fröbelt, jouw werkjes smaken naar meer......succes met de TT

Anoniem zei

Ik kom zeker kijken, heb er al zin in ! Succes. Groeten Saskia

Marloes zei

Sukses met je tentoonstelling!

nadia zei

Hoi Hannie, het staat al een poosje genoteerd in mijn agenda, ik kom zeker kijken. Wanneer ben jij er zelf? Groetjes, Nadia

Anita zei

Hannie, wat een mooie borduurwerkjes. Zou graag willen komen naar de TT, maar het is best wel ver en ik moet mijn eigen werkjes afmaken voor de tentoonstelling van de cursus. Heel jammer, want had alles graag in het echt gezien.





Anita zei

Heel veel plezier en succes met de tentoonstelling.

Christel Sins-Camp zei

Het gaat er druk worden! Het staat ook op mijn planning!

joke zei

Ik was van plan op te komen kijken. Wanneer ben jij er zelf?

DEKAKADO zei

Dat ziet er veelbelovend uit.
Prachtige kunstcreaties. Groetjes, Marleen.