maandag 5 november 2012

Nog eens opening in Sappemeer!

 
Zoals al op enkele blogs te zien en te lezen was, nog eens Sappemeer. Onze 9 thema's hingen prachtig! Na een welkomstwoord van de conservator en een toespraakje van  Marjo  gaf ik een demo papier reliëf . Thuis had ik al een aantal platen voorbereid in verschillende stadia. zodat ik ik beter uitleg kon geven.
 
 
Zoals hier te zien is was de belangstelling best groot.
Marjo was zo aardig om me de bovenstaande foto's te sturen. Ik kwam er  gewoon niet toe om ze zelf te maken!
 
 
 
Veel interesse was er natuurlijk voor onze werkstukken!!
 
 
Een overzichts collage gemaakt door Mia met foto's van,  Marjolijn, die voor deze expositie veel werk heeft verricht!
Wie nog in de gelegenheid is kan nog tot 15 december terecht. Ook worden nog demo's gegeven al is nog niet bekend welke en wanneer, maar dat komt zeker op de blog van de Uitdaging
 Iedereen is van harte welkom! 

17 opmerkingen:

Christel Sins-Camp zei

Wat een mooie expositie op een schitterende lokatie! En leuk dat er zoveel belangstelling was voor jouw demo!

Ineke zei

Wat fijn dat het zo succesvol is verlopen. Ik kijk mee op alle blogs want, zoals je al zei, om er nou een wereldreis voor te maken?

AnneJeu zei

succes dames, maar jij hebt het al met je demo!

Janny de Roo zei

Er was duidelijk veel belangstelling voor je demo...je kunt dus tevreden zijn Hannie, daar wordt vast wat mee gedaan....Ik hoop toch nog een keer te kunnen gaan, zaterdag was ik niet in de gelegenheid.....manlief had elders ook verplichtingen, dus werd het kiezen wie de auto mee mocht.....

Marja zei

geweldig!!! de fotoos zijn mooie herinneringen.

christina zei

Je hebt wel enorme belangstelling voor je workshop gehad he. Ik vond em ook zo leuk. En nog bedankt voordat we ook nog een voorbeeld mee naar huis kregen,

Anoniem zei

Wat geweldig voor jou die belangstelling,maar dat verdien je echt want je doet het toch maar allemaal.
Proficiat Hannie. grt. Riet.

Suus zei

Wat leuk Hannie ziet er erg gezellig uit. Maar ook knap van je hoor.

Frederika zei

Het ziet er erg gezellig uit. Jullie hebben wel succes zo te zien.
Groetjes Frederika

Nienke zei

Wat kunnen we toch veel leren van jou, en het mooie is, jij wilt het ook met ons delen! De tentoonstelling ziet er piekfijn uit!

janneke zei

Dat ziet er erg mooi uit! En zoveel mensen!
Je maakt me echt nieuwsgierig. Ik kom nog wel eens in het noorden dus....

joke zei

Een heel mooie expositie aan alle foto's te zien. Een leuke locatie ook. Leuk dat er zoveel belangstelling voor je demonstratie was. Je had het mij al eens eerder laten zien, een heel leuke techniek!

Johanna Zweden zei

Wat zal dat een schitterende tentoonstelling zijn geweest,
Fijne dag liefs Joke

Anoniem zei

Hoi,
Wat fijn dat de tt zo geslaagd is.
En jouw demo,was 'n succes,leuke foto's ook.
Kun je trots op zijn.
Groetjes, Wies

Janien zei

Mooi dat jullie het zo naar de zin hebben. Het lijkt me geweldig om te gaan kijken, dus wie weet. Ik houd het in m'n achterhoofd, voor als ik nog een gaatje in de agenda heb.
M'n map is klaar en te zien op mijn blog. Uiteindelijk zijn mijn dochters niet aan de slag gegaan.
Groetjes Janien

marjolijn zei

Ja, het was een zeer geslaagde dag, mede dankzij jouw leuke workshop. Je trok heel veel bekijks hoor. Dankjewel voor het delen. Zo leuk! En natuurlijk is de tentoonstellingook heel mooi geworden.

Jeanine zei

Ziet er heel gezellig uit. Mooi dat je zoveel belangstelling kreeg.

Groetjes,
Jeanine