vrijdag 2 november 2012

Natuursampler.

 
Even geleden liet ik het blok zien dat ik maakte voor de ruilswap van de fibermailgroep. Nu kreeg ik mijn eerste blok van Trees. Omdat ik heb gekozen voor paars maakte ze deze mooie klaprozen voor me op een geverfde paarse ondergrond. Met kleurige stiksels in verloop garen, is het een echte aanwinst. Ik denk erover om een stevige geverfde achterkant te maken van dik non woven materiaal,zodat het een boekje kan worden.
Ik ben benieuwd naar de volgende?

9 opmerkingen:

marjolijn zei

Dat heeft Trees wel met heel veel liefde voor je gemaakt. Dit is prachtig geworden. Wat heerlijk om te ontvangen.

christina zei

Hij is prachtig geworden. Lekker vrolijk

Frederika zei

Hij is prachtig. Heerlijk die klaprozen, doen me altid aan zon denken.
Groetjes Frederika

WandarArt.Stitch zei


Hannie, prachtige bloemen , mijn favoriete bloem , mooi werk , groet ik :)))

Jeanine zei

Heel mooi. En zo mooie zachte kleuren... Leuk om zoiets te krijgen.

Groetjes,
Jeanine

janneke zei

Wat knap om eenvoudig en mooi zo te verenigen.

Ineke zei

Ik ben dol op klaprozen. Een leuk idee om er een boekje van te maken.

Anoniem zei

Hoi,
Mooi die klaprozen,heel vrolijk in deze gure herfst. Och, dat heeft ook wel wat.
Ook prachtig je papierreliëf,daar heb je zeker succes mee.
Groetjes,
Wies

Shirley zei

Wat een prachtige kleurencombinatie!