zaterdag 5 november 2011

"Herfst" en "Kant" voor de Fibermail ruil!


Het eerste thema voor de fibermail was "Gebruik Kant"  Nu had ik laatst nogal wat kant geverfd: dus dat was geen probleem. Op een geverfd lapje drukte ik met kant en metallicverf  een ondergrond. Een mooie vintage foto van Internet op zijde geprint, en verder afgewerkt met mooie kant, pailletten en stiksels. Hij is al aangekomen op zijn bestemming.


Ook deze maakte ik op dezelfde manier, maar dan met geverfde frivolité kant van een oud kleedje dat in een gekregen zak met lappen zat. Met pareltjes en kraaltjes versierd. Ook deze is al op zijn bestemming.


De herfstbladeren zijn gemaakt op een lapje met zeefdruk ,brokaat en organza. Een zijden blad en eentje van geverfde lutrador. Ook weer met stiksels en kralen afgewerkt.


Omdat ik toch alle rommeltjes op tafel had liggen, heb ik er meteen een verjaardags bij gemaakt voor een vriendin. Dit keer op evolon met geverfde vlizofix , wat netstof en gesmolten colback.
Nu ben ik best  nieuwsgierig naar de ruilkaarten die ik terug krijg?

9 opmerkingen:

Christel Sins-Camp zei

Wat een mooie kaarten, Hannie!

Inge zei

Prachtig weer Hannie! Ik geniet me suf van al het moois dat hier voorbij komt!

joke zei

Mooie kaarten en wat een productie. Ik ben er jaloers op.

janneke zei

Mooi! Ik gebruik niet vaak kant. Maar op deze manier vind ik het erg mooi.
Toch eens proberen!!!!

Anoniem zei

Hannie wat een prachtige werkstukjes!
Marjo

Anoniem zei

Wat 'n prachtige kaarten.
Super, zeg !
Ook de achtergrond van je blog heb je veranderd, heel mooi.
Groetjes, Wies

Suus zei

Ik ben even aan het bijlezen hoor op je blog, erg mooie kaarten, en de fibermaildag, leuke foto waar je gezellig met Nadia op staat. Leuke workshop en wat wil een mens nog meer.

Annefred zei

Kan alleen maar zeggen: mooiiiiiii!
da's echt genieten! Bedankt
Annefred

christina zei

die kantkaarten zijn super. Het kant past ook helemaal bij de foto he