woensdag 19 oktober 2011

Albumpagina voor november


Voor de Albumruil van de fibermailgroep,maakte ik deze pagina voor Liesbeth. Een zelfgeverfde  dunne stof (tjeeka) verfde ik en zette er met een screen en parelmoerverf een blad en tekst op.  Verder nog versierd met lutrador, knoopjessteken, kraaltjes en stikwerk.

Op de achterkant wordt een spreuk gezet. Ik koos er een van de Chinese wijsgeer Confucius.

Van de restjes maakte ik nog deze bijpassende ATC
Alles is inmiddels op zijn bestemming aangekomen.

13 opmerkingen:

Inge zei

Héél mooi, Hannie. Ook de spreuk, goed gekozen.

Groetjes,
Inge

Janny de Roo zei

Wow....wat vind ik dit mooi....Prachtig van kleur en dan al die technieken, die je opnoemt....!Een juweeltje !!

Liesbeth Wessels zei

Ja hannie, het is echt een prachtige!! Kleuren, manier van werken, helemaal geweldig.
Dank je wel. groeten van liesbeth

marjolijn zei

Daar zal Liesbeth vast en zeker heel blij van worden!
gr. Marjolijn

Ellen zei

Mooie werkjes Hannie!

Ineke zei

Weer zo'n mooie en ook het gedicht.

inge zei

wow prachtig Hannie...elke keer sta ik met bewondering te kijken...

Anoniem zei

Hannie wat een mooie werkjes. Jij bent actief zeg.
Marjo

Anoniem zei

Alweer zoiets moois,en wat veel werk is het. Prachtig.
grt. Riet.

Christel Sins-Camp zei

Alweer een hele mooie. De Amicorum voor jou is ook bijna klaar: ben nog met het gedicht aan 't worstelen!

Johanna Zweden zei

Hannie zo weer even alles bij zitten lezen, en wat heb ik genoten van al dat moois,
Deze AA vind ik schitterend geworden, en wat een schitterende spreuk
Het blijven bijzondere werkstukjes en degene die ze ontvangen, zal ze dan ook koesteren, hun verdere leven (ik geniet van die van mij wel een paar maal per maand)
Ik zag dat er een tentoonstelling in Heeze is geweest, leuk, mijn vriendin Ellen hangt daar in de bank met haar quilts
War een leuk omslag heb je gemaakt voor je AA,
Groetjes Joke en een fijn dag

christina zei

Dat blad lijkt er net op te liggen, zo mooi. En die kleuren: weer zo ontzettend subtiel gekozen.

Quiltgroep Tinte zei

Prachtiig Hannie, hoe heb je dat blad gemaakt?