maandag 20 juni 2011

Weer eens tradioneel . Werkje op de bank!

Vorig jaar kocht ik via Internet De Quilterspagina een rol Moda Lakeside stroken . Ik sneed er schuine stukken van , en zette die met de hand in elkaar. Een werkje waar ik de hele winter mooi mee zoet was, 'savonds op de bank! Bij dit detail zijn de quiltvormen goed te zien. Met schoteltjes in 2 maten opgetekend.



De quilt moest ook nog een rand, waarvoor ik bij Webfabric nog stof kon kopen uit dezelfde serie. Een smalle bruine rand en een brede met blaadjes. De maat is 2.10 x 155 cm. De achterkant is een lap die nog in de kast lag. Ik denk dat hij ook weer naar een goed doel gaat?

8 opmerkingen:

Marion zei

Heerlijk toch van dit soort werk tussedoor. Het goede doel is er maar weer blij mee!

Anoniem zei

Mooie rustige kleuren en heerlijk afwisselend en rustgevend tussen al onze creativiteit.
Marjo

Inge Slaats zei

Wat een prachtige quilt, Hannie en helemaal met de hand gemaakt, wow! Leuk om eens iets traditioneels van jou te zien, een mooie aanvulling op/toevoeging aan al je schitterende andere werkstukken.

Groetjes,
Inge (nog steeds via mijn telefoon, wat een uitvinding, internetten en mailen met zo'n klein dingetje!)

Margeeth zei

Mooie rustige quilt Hannie. Ik vind dat traditionele ook nog steeds erg leuk om te doen (en je kunt er nog eens onder kruipen!)

mia zei

hoi hannie, inderdaad is het traditionele klussen bij een detective heerlijk, ziet er leuk uit. gr.mia

Mandy zei

Hoi oma !
Ik heb sinds kort ook een eigen blog, over mode
Misschien wil je een kijkje nemen?
xx Mandy

Anoniem zei

Hallo Hannie,de quilt staat er prachtig op,ik heb hem dus gezien en dan is ie nog mooier.
groeten Riet.

Ati zei

Prachtige quilt Hannie en met de hand doorgepit zie ik. Wat een werk!
De ontvanger mag er wel zuinig op zijn!