donderdag 27 januari 2011

Mooie stofjes en nog verjaardagskaarten

Afgelopen week ging ik weer eens naar een vriendin in Stiphout ( dat dorp met grote stoffenhal) Waar ik heel goedkoop weer verschillende kleuren organza inkocht! Zie hierboven, maar
ook prachtige Indiabatist voor € 2.25 per meter 150 breed.
En zag ik bij de rollen afgeprijsde stof voor € 2,50 per meter een soort chiffon, prachtig bedrukt, heel mooi en geschikt om te punchen!

En deze week even terug gegaan om nog meer organza te halen. Is het geen prachtig gezicht die kleuren bij elkaar?

Ook lagen er vorige week en gisteren nog verjaardagskaarten van de fibermailgroep in bus .
Waren door omstandigheden niet op tijd aangekomen.. Dus nog een late verrassing! De onderste is van Sandra, mooi en fijntjes geborduurd.
De zacht gekleurde met het bootje kwam van Hetty. Met een pluizig randje en op zelfgeverfde stof.
Allebei zitten ze al weer bij de collectie!

7 opmerkingen:

christina zei

Zo ben je wel lekker lang jarig he.

Vooral die bovenste stoffen vind ik helemaal geweldig.

Anoniem zei

Prachtige kleuren die stoffen zo bij elkaar.Is 'n leuk uitstapje geweest naar Stiphout.
Groetjes,Wies

Suus zei

Wat een mooie collectie stoffen zo bij elkaar, dat is heerlijk genieten.

Liesbeth Wessels zei

Mooie stoffen, wat zijn ze verleidelijk ! groet liesbeth

Janny de Roo zei

Ik kan me voorstellen dat je regelmatig eens bij die stoffenhal binnenwipt....zou hier niet in de buurt moeten zijn...kost te veel geld, denk ik...Die ene organzastof in de vele kleuren vind ik erg mooi.

Anoniem zei

Wat een mooi stoffen,ben benieuw wat je er weervan maakt
Groetjes Riet

Dea zei

Mooie stofjes! Mijn favoriet is de tweede van links op de bovenste foto.