dinsdag 20 oktober 2009

Thema Logo voor "De Uitdaging

Het thema voor de internetgroep "De Uitdaging"is dit keer bedacht door Mia. Ze heeft gekozen, voor "Logo" een thema dat precies in mijn straatje past! Niets gezelliger dan 'savonds een thriller kijken, met quiltwerk op schoot. Daarom heb ik het logo van de KRO detectives gekozen. Ik ben uitgegaan van een zelfgeverfde lap , en "enge "plaatjes uit een oud boekje van vriendin Cobi. Die een uitgebreide bibliotheek bezit. en altijd wel weet waar ik iets in kan vinden!
De afbeeldingen heb ik met behulp van gelmedium op witte stof overgebracht. Met dank aan Corinne die me de techniek heel goed heeft uitgelegd. Dus dat lukte prima! Op een organza sheet heb ik afbeeldingen van muren geprint. En in delen aangebracht.

Het logo is van zwarte organza. Verder veel stempelwerk en met de machine gequilt. Natuurlijk ook nog bij een herhaling van "Inspecteur Morse" de rode quiltsteken aan gebracht. Het was heel plezierig om er aan te werken, en ik ben er best tevreden over!

4 opmerkingen:

Suus zei

Hoi Hannie,
Wat maak je toch mooi creaties,of wel kunst.Prachtig en soms ook mysterieus. En wat een productie, slaap je nog wel eens? ha ha.
Groetjes Suze

Ati zei

geweldig Hannie, ik vind het een prachtige quilt! Vooral de herhaling van de figuur is erg sterk.

nadia zei

Wow Hanny, aardig gelukt? Ik vind 'm heel erg mooi. Ik houd de website van de uitdaging ook altijd bij en ben benieuwd wat de andere deelnemers gemaakt hebben.
Enne..de farmerquilt....ik ben nog niet begonnen hoor, weet ook nog niet of het doorgaat.....

Anoniem zei

Hoi Han,
Wat 'n mooie dingen heb je weer op je blog staan.
Wanneer maak je dat toch allemaal.
Vooral de laatste, Logo,in zwart wit is speciaal. Ik hou ook erg van thrillers. Lees ze en kijk ze op tv.
Liefs, Wies