dinsdag 28 juli 2009

rode doos


Via via, kreeg ik een doos met lapjes.( Denken dat ik er niet genoeg heb?) Maar er zaten heel bruikbare stofjes tussen . Maar ook een kartonnage pakket voor een theedoos. Toch gezellig om samen met vriendin Cobi, ( Die ook nog het een ander had liggen ) te maken . Zo hebben we samen een middag gelijmd en geknutseld. Ik had nog een leuke rode stof, (Fairy Frost ). En een hele doos met rode resten zijde en ander materiaal, waarvan ik het crazy patchwork deksel heb gemaakt.
Nog wat versierd met steekjes en kraaltjes. En zie hier het resultaat!
Een leuk cadeautje? Of gewoon voor mezelf.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Han,gisteren heb ik alle gezien en nu is er weer iets mooi,s
te zien.Super mooi Han.
groeten Riet

Margeeth zei

Wat een mooie doos is dat. Ik zou gewoon kijken of je iets hebt waarvoor je hem kunt gebruiken en als je nu al weet dat je er toch niets mee doet dan kun je hem als cadeau houden.