Dagboekje Juni 2026
Voor dit werkje maakte ik weer gebruik van een transferafdruk.
Dit keer op satijn.
Dit was de transfer, met een sjabloon gemaakt,
Zo werd de afdruk..
Ook nog een afdruk op organza, maar die foto ben ik kwijt?
De twee lagen op elkaar en met een afdruk op fluweel,
bloemvormen geknipt uit de hand..
Geeft een goede afdruk...
Een detail..
Met koorden en steekjes afgewerkt..
En zo is het geworden.






Geen opmerkingen:
Een reactie posten