donderdag 19 september 2024

Dagboekje afgewerkt, en nog wat kaarten


Zo is het afgewerkt, met kralen en extra steken.
Helemaal blij ben ik nog niet.
 Maar ik ga er nog eentje maken binnenkort ,
  met een vriendin. 


Een detail met de kralen borduurtjes


Tussen door maak ik graag wat "snelle" kaarten.

Al kost het zoeken naar een leuke compositie best wat tijd!


Als steeds gebruik ik voor de ondergrondoude vouwblaadjes,
En allerlei restjes zoals geverfd papier, reliëf stukjes enz.



Maar ook stukjes gaas en geschept papier.


Of tijdschrift plaatjes...

Vanwege een flinke slijtage aan de heup, ben ik veel thuis,
 en ben toch graag bezig, met van alles waarbij ik niet teveel moet lopen.
Dus weer wat kaarten gemaakt.

Maar nu weer even met andere dingen bezig...


5 opmerkingen:

Marlien zei

Toch vind ik het resultaat heel erg mooi hoor.

miekequilt zei

Wat vervelend van je heup. Hopelijk heb je niet al te veel pijn. Je kaarten zijn weer enig, lekker kleurig en fleurig.

Janny zei

Mooie kaarten weer! Sterkte met je heup.

Frederika zei

Het dagboekje ziet er erg mooi uit. Vervelend dat je zo veel last hebt van je heup. Dan is het wel fijn met een hobby waar je niet veel voor hoeft lopen

Josephine zei

Wat heb je lapje prachtig bewerkt met al die steekjes en kralen, ook heel snel, geweldig.
je kaarten vind ik weer heel origineel en heerlijk kleurrijk geworden. Je hebt een erg leuke
stijl van werken die me zeker aanspreekt. Wat naar voor je dat je zo'n last van je heup hebt,
misschien kom je wel in aanmerking voor een nieuwe heup die je snel van die ellendige
pijn zou kunnen bevrijden.