maandag 27 november 2023

Doe middag met Bianca. kerstkaarten maken enz.


Voor onze doe-middag besloten we om niets nieuws uit te halen,
 maar met de kerstkaarten verder te gaan.

Ik had er al wat van laten zien in een vorig bericht..
Dus de hele handel weer voor de dag gehaald!



Hier nog eens  het resultaat...








Gezellig om er weer een aantal te maken!

Hopelijk is het genoeg?


Bianca 's werk is totaal anders..



Ze werkte met zilver en goud materiaal..






Deze was voor mij!



Helemaal blij werd ik van de mooie materialen die ze voor me meebracht'.
Prachtig papier, band , 
pennen en een brede 4rings map speciaal voor de dagboekjes....



En vooral deze sjablonen die ze zelf maakte op haar cutter .
o.a. de schaduw bloemen zijn prachtig!

Het was weer een heel gezellige middag!
Ik kan weer heel wat maken komend jaar!


Voorlopig blijft het even bij deze kaarten


Van resten monoprint maakte ik kaarten,
 die ik met een zwarte stift intekende.


Een gezellig werkje met snel resultaat!

Nog meer gezellige post kreeg ik van Conny


Een voorbeeld kerstkaart en mooie monoprints .
Ideetjes genoeg weer!



Het was weer de laatste keer dit jaar.
Voor het komend jaar hebben we al ideeën!
 

7 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat heerlijk dat Bianca en jij zoveel samen kunnen werken. Heel inspirerend voor elkaar, maar zeker ook voor ons, je lezers. Leuk dat mensen je af en toe materiaal opsturen, dat kan dan net iets anders zijn dan je zelf hebt en is daardoor ook weer inspirerend.

Janny de Roo zei

Dat was weer een gezellige en inspirerende middag zo te zien. Fijn dat jullie dat gezamenlijk
kunnen doen. En net wat Mieke schrijft: wij lezers kunnen er ook nog wat van leren. Top !

Marlien zei

Wat een prachtige resultaten weer.
Van allebei

Marjan zei

Jullie zijn weer gezellig samen bezig geweest. Leuk dat jullie beiden een andere techniek gebruikten.
Helemaal lekker dat je cadeautjes mee naar huis mocht nemen, die zelfgemaakte sjablonen/stencils zien er tof uit. Wat moet het heerlijk zijn om zelf een cutter te hebben.
Heel veel plezier ermee!

els zei

Wat ga je weer een heleboel mensen blijmaken met je prachtige kerstkaarten. Ook die van Bianca zijn heel bijzonder. Ik kijk met jaloerse blikken naar de mooie sjablonen die Bianca heeft gemaakt met haar cutter. Je kaarten met de ingetekende mono-prints zijn ook heel inspirerend.

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooie kaarten maakten jullie. Gezellig om er zo samen mee bezig te zijn

Bianca zei

Het was een geslaagde dag Hannie!
Volgend jaar gaan we gezellig door! Super leuk!!!